apropos trendsales...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Chamomile

Det er lidt frækt, at tage den pris for ting der er købt billigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Chamomile

Det er lidt frækt, at tage den pris for ting der er købt billigt.

Anmeld

19. februar 2011

Rockertand

Ja det er klart... jeg synes det er topfrækt og spurgte sælger om det var det samme - det kunne jo være at det rent faktisk var i en bedre kvalitet end det tynde SG papir, men hun gav mig lige en sviner og slettede så annocen for så at oprette den igen. Godt lige at have hende i baghovedet hehe.

Det er fristende at gøre dig kunsten efter

Anmeld

19. februar 2011

Betteisen

Hehe... lidt flabet er det jo.... Synes det er lidt det samme som de der hamstrer for vildt til lagersalg, hvorefter de sætter det til salg til overpris

Anmeld

19. februar 2011

Carina1977

Rosa skriver:

Hvis man nu bor langt fra en SG så vil man måske gerne betale for det - men lidt frækt er det nu 

Åhh ja....tænk nu hvis man samlede på søstrene Grene ting

Måske jeg skulle overveje det haha

Anmeld

19. februar 2011

slettet_7530

Det er fristende at gøre dig kunsten efter

Sælger kunne have valgt at anmelde trådstarter for spam af hendes salgsindlæg, det står højt og tydeligt i retningslinjerne derinde at man ikke må skrive besvarelser der kan være ødelæggende for salget iøvrigt kan i jo hoppe let og elefant henover hendes annoncer hvis i mener hun er grisk, hvis folk vil give det af den eller den anden grund kan i da være fløjtende ligeglade

Anmeld

20. februar 2011

Meliora

Den kloge narer den mindre kloge, er det ikke altid sådan det er?

Anmeld

20. februar 2011

LauraLW

Albertesmor skriver:

Sælger kunne have valgt at anmelde trådstarter for spam af hendes salgsindlæg, det står højt og tydeligt i retningslinjerne derinde at man ikke må skrive besvarelser der kan være ødelæggende for salget iøvrigt kan i jo hoppe let og elefant henover hendes annoncer hvis i mener hun er grisk, hvis folk vil give det af den eller den anden grund kan i da være fløjtende ligeglade

Det kunne hun, og det er hun da velkommen til, men jeg skrev på en meget sober måde og spurgte ind til varen for at sikre mig at det ikke var en jeg havde selv i forvejen.

Anmeld

20. februar 2011

Trinemusen

Albertesmor skriver:

Lige præcis !

Anmeld

21. februar 2011

Pige2009

LauraLW skriver:

Godt for dig :-)

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.