apropos trendsales...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

LauraLW

Hvordan kan man have samvittighed til at sælge gavepapir - købt i søstrene grenes til 5,94 kr for en rulle - og så tage 45 kr for det derinde!!?

Jeg undrer mig meget over sådan noget... er det noget I kunne finde på at gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Pige2009

Hvordan kan man have samvittighed til at sælge gavepapir - købt i søstrene grenes til 5,94 kr for en rulle - og så tage 45 kr for det derinde!!?

Hvis folk er dumme nok til at købe det, så ser jeg intet problem i det Men jeg gad ikke selv købe noget blot med videresalg for øje.

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Baagøe skriver:

Hvis folk er dumme nok til at købe det, så ser jeg intet problem i det

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

Hvis man nu bor langt fra en SG så vil man måske gerne betale for det - men lidt frækt er det nu 

Anmeld

19. februar 2011

LauraLW

Baagøe skriver:

Hvis folk er dumme nok til at købe det, så ser jeg intet problem i det Men jeg gad ikke selv købe noget blot med videresalg for øje.

jamen det har du da ret i... men jeg ville ikke have samvittighed til sådan noget, især ikke når det kommer fra en butik mange har adgang til. Synes det er pinligt, men er da glad for at jeg ikke selv hopper på sådan noget.

Anmeld

19. februar 2011

Pige2009

AnneBJ skriver:

Kunne ikke lade være

Anmeld

19. februar 2011

LauraLW

Rosa skriver:

Hvis man nu bor langt fra en SG så vil man måske gerne betale for det - men lidt frækt er det nu 

Ja det er klart... jeg synes det er topfrækt og spurgte sælger om det var det samme - det kunne jo være at det rent faktisk var i en bedre kvalitet end det tynde SG papir, men hun gav mig lige en sviner og slettede så annocen for så at oprette den igen. Godt lige at have hende i baghovedet hehe.

Anmeld

19. februar 2011

Pige2009

LauraLW skriver:

jamen det har du da ret i... men jeg ville ikke have samvittighed til sådan noget, især ikke når det kommer fra en butik mange har adgang til. Synes det er pinligt, men er da glad for at jeg ikke selv hopper på sådan noget.

Ærlig talt kan det ikke sætte mit p.. i kog, selvom jeg ikke selv ville gøre det

Anmeld

19. februar 2011

LauraLW

Baagøe skriver:

Ærlig talt kan det ikke sætte mit p.. i kog, selvom jeg ikke selv ville gøre det

Godt for dig :-)

Anmeld

19. februar 2011

Ranarupta

LauraLW skriver:

Hvis du ikke har noget imod at videregive hendes navn, må du gerne smide en privat besked til mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.