Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan kan man have samvittighed til at sælge gavepapir - købt i søstrene grenes til 5,94 kr for en rulle - og så tage 45 kr for det derinde!!?
Jeg undrer mig meget over sådan noget... er det noget I kunne finde på at gøre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvordan kan man have samvittighed til at sælge gavepapir - købt i søstrene grenes til 5,94 kr for en rulle - og så tage 45 kr for det derinde!!? Jeg undrer mig meget over sådan noget... er det noget I kunne finde på at gøre?
Hvis folk er dumme nok til at købe det, så ser jeg intet problem i det Men jeg gad ikke selv købe noget blot med videresalg for øje.
Baagøe skriver: Hvis folk er dumme nok til at købe det, så ser jeg intet problem i det
Hvis folk er dumme nok til at købe det, så ser jeg intet problem i det
Hvis man nu bor langt fra en SG så vil man måske gerne betale for det - men lidt frækt er det nu
Baagøe skriver: Hvis folk er dumme nok til at købe det, så ser jeg intet problem i det Men jeg gad ikke selv købe noget blot med videresalg for øje.
jamen det har du da ret i... men jeg ville ikke have samvittighed til sådan noget, især ikke når det kommer fra en butik mange har adgang til. Synes det er pinligt, men er da glad for at jeg ikke selv hopper på sådan noget.
AnneBJ skriver:
Kunne ikke lade være
Rosa skriver: Hvis man nu bor langt fra en SG så vil man måske gerne betale for det - men lidt frækt er det nu
Ja det er klart... jeg synes det er topfrækt og spurgte sælger om det var det samme - det kunne jo være at det rent faktisk var i en bedre kvalitet end det tynde SG papir, men hun gav mig lige en sviner og slettede så annocen for så at oprette den igen. Godt lige at have hende i baghovedet hehe.
LauraLW skriver: jamen det har du da ret i... men jeg ville ikke have samvittighed til sådan noget, især ikke når det kommer fra en butik mange har adgang til. Synes det er pinligt, men er da glad for at jeg ikke selv hopper på sådan noget.
Ærlig talt kan det ikke sætte mit p.. i kog, selvom jeg ikke selv ville gøre det
Baagøe skriver: Ærlig talt kan det ikke sætte mit p.. i kog, selvom jeg ikke selv ville gøre det
Godt for dig :-)
LauraLW skriver: Hvordan kan man have samvittighed til at sælge gavepapir - købt i søstrene grenes til 5,94 kr for en rulle - og så tage 45 kr for det derinde!!? Jeg undrer mig meget over sådan noget... er det noget I kunne finde på at gøre?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128