Storebrorgave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

JonTri

Lige om lidt bliver Jonathan storebror... jeg er vældig spændt på hvordan det hele skal komme til at gå... ang jalousi osv (han er to et halvt).

I min vennekreds og familie er der tradition for at store søskende får en gave, når baby er kommet... f.eks en gave fra baby...

Ville derfor høre hvad I andre har givet Jeres store i denne situation - hvis I har givet eller gjort noget

Klem Rikke.... Termin mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

>>Carina<<

rikkekrogh skriver:

Lige om lidt bliver Jonathan storebror... jeg er vældig spændt på hvordan det hele skal komme til at gå... ang jalousi osv (han er to et halvt).

I min vennekreds og familie er der tradition for at store søskende får en gave, når baby er kommet... f.eks en gave fra baby...

Ville derfor høre hvad I andre har givet Jeres store i denne situation - hvis I har givet eller gjort noget

Klem Rikke.... Termin mandag

Min nevø er lige blevet storebror og vi gav 'bare' en lille ting men som han blev vældig glad for. Han legede længe med det mens vi var der. Det er tanken som tæller opmærksomheden er vigtig syns jeg jeg brugte en del tid på at snakke med ham og lege med ham i stedet for kun at pussenusse om lillebror

Anmeld

19. februar 2011

sarahb

Vores var lige blevet 2 da lillebror kom. Isaac elsker bøger så han fik 4 bøger med temaer ; taktorere, lastbiler, motorcykler og biler.. Han elsker dem og kigger stadig meget i dem. Og så var det noget vi hyggede med ham om da lillebror var konmet...

Anmeld

20. februar 2011

JonTri

Carina1984 skriver:

Min nevø er lige blevet storebror og vi gav 'bare' en lille ting men som han blev vældig glad for. Han legede længe med det mens vi var der. Det er tanken som tæller opmærksomheden er vigtig syns jeg jeg brugte en del tid på at snakke med ham og lege med ham i stedet for kun at pussenusse om lillebror

Ja jeg er også sikker på, at opmærksomheden er vigtigst... og mon ikke bedsterne kommer med en lille ting, så baby ikke får det hele.

Meen det ku jo være nogen lige havde en go ide, til den bedste storebrorgave - som vel er babyen i sig selv

Anmeld

20. februar 2011

Loa

Er der ikke en eller anden ting, som han kan få som ikke er til små baby'er.... Altså noget der virkelig symbolisere at han er blevet storebror, altså en stor dreng?

Anmeld

20. februar 2011

JonTri

sarahb skriver:

Vores var lige blevet 2 da lillebror kom. Isaac elsker bøger så han fik 4 bøger med temaer ; taktorere, lastbiler, motorcykler og biler.. Han elsker dem og kigger stadig meget i dem. Og så var det noget vi hyggede med ham om da lillebror var konmet...

Ja bøger er en god ide... min er også vild med traktorer og maskiner og sådan... Overvejer også en Lego Duplo majetærsker... 

Anmeld

20. februar 2011

Joan ( Smallie )

Niels var 19 måneder da han blev storbror og af os fik han en pedal tarktor.

Og af andre ting fik han masser af bøger og legetøj.

Anmeld

20. februar 2011

JonTri

Joan ( Smallie ) skriver:

Niels var 19 måneder da han blev storbror og af os fik han en pedal tarktor.

Og af andre ting fik han masser af bøger og legetøj.

Uhh en pedaltraktor - vi har talt om en løbecykel eller sådan en Little Tikes bil... ak det fylder dog MEGET!!! 

Mon ikke han efterhånden kan "passe" en traktor - i sommers havde han for korte ben.

Tak for svar

Anmeld

20. februar 2011

foto på lærred

Ja, nu ved jeg ikke lige om det er lidt mere til piger. Min datter bliver storesøster når hun er lidt over 3 år. Jeg tænker at købe sådan en puslebord til dukker. Så kan hun "pusle" om alle sine dukker, mens mor skrifter den lille ny. Men det er nok mest en gave til piger

Kan ikke lige huske hvor gl. din søn var (hvis du skrev det i indlæget) men ellers måske sådan en løbecykel (så kan kan lærer at kører den til sommer. Så kan han kører på den ved siden af dig når du triller rundt med barnevognen.

Af gaver som min datter har været glade for (sådan generelt) har det været: Hendes hoppehest, en tavle hvor der på den ene side er kridt tavle og på den anden whitebord (sådan en der står på ben på gulvet)

Anmeld

20. februar 2011

Joan ( Smallie )

rikkekrogh skriver:

Uhh en pedaltraktor - vi har talt om en løbecykel eller sådan en Little Tikes bil... ak det fylder dog MEGET!!! 

Mon ikke han efterhånden kan "passe" en traktor - i sommers havde han for korte ben.

Tak for svar

he he Niels er 3½ nu og han drøner der ud af på den. Han er efterhånden ved at være lidt stor til den. Så jo jeg er da sikker på han passer den nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.