Anbefal en god slynge/vikle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.495 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Kløver

Jeg er på jagt efter en god slynge/vikle jeg kan bruge til min søn, meningen er lidt at han skal kunne ligge og putte i den, hvor jeg jo så med fordel har begge hænder fri til at kunne lave noget herhjemme, feks smøre mig en mad, gøre lidt rent eller lignende...

nogle gode erfaringer råd, og er der en bestemt i med erfaring, glædeligt kan anbefale

håber på gode råd/erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Mi

Jeg havde en strækvikl i økologisk bomuld. Den var rigtig god. Men den shop jeg købte den i lukkede kort tid efter.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

19. februar 2011

Kløver

MarianneSonne skriver:

Jeg havde en strækvikl i økologisk bomuld. Den var rigtig god. Men den shop jeg købte den i lukkede kort tid efter.

www.stjerneleg.dk

du har ikke et billede af den, så kan jeg jo se om jeg evt kan finde noget i samme stil

Anmeld

19. februar 2011

Mi

Maja84 skriver:

du har ikke et billede af den, så kan jeg jo se om jeg evt kan finde noget i samme stil

Nej, de eneste billeder vi havde af den tog vi da vi solgte den, og de er slettet igen. Men en strækvikl er god når børnene er spæde, da man kan spænde dem godt ind til kroppen. Når de bliver tungere, så ser det bedre med en i alm bomuld. Kig evt på www.byslyngel.dk. Det er min kusines shop og hun syr vist nogle og har selv brugt det rigtig meget.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

19. februar 2011

sanseligdk

Jeg har hørt meget godt om slyngebarn (punktum) dk måske det er noget for dig også.

Vores nabo er slynge ekspert - derfra jeg har hørt om det. 

Anmeld

19. februar 2011

Kløver

MarianneSonne skriver:

Nej, de eneste billeder vi havde af den tog vi da vi solgte den, og de er slettet igen. Men en strækvikl er god når børnene er spæde, da man kan spænde dem godt ind til kroppen. Når de bliver tungere, så ser det bedre med en i alm bomuld. Kig evt på www.byslyngel.dk. Det er min kusines shop og hun syr vist nogle og har selv brugt det rigtig meget.

www.stjerneleg.dk

tak for tippet

Anmeld

19. februar 2011

Kløver

sanseligdk skriver:

Jeg har hørt meget godt om slyngebarn (punktum) dk måske det er noget for dig også.

Vores nabo er slynge ekspert - derfra jeg har hørt om det. 

tak, vil prøve at kigge på det

Anmeld

19. februar 2011

Line Højdal

Kigger lige med her...

Anmeld

19. februar 2011

Alberts/

jeg har en koala slynge. og elsker den og det gør albert også(;

den an jeg varmt anbefale og mega nem at binde(;

Anmeld

19. februar 2011

Kløver

Alberts/ skriver:

jeg har en koala slynge. og elsker den og det gør albert også(;

den an jeg varmt anbefale og mega nem at binde(;

hvor kan sådan en købes :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.