JM besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

betiinsen

synes heller ikke det er mange gange vi skal til jordemoder, har hen hjertefejl og har en icd indoperet ved hjertet, barnet har 50% risiko for at få det, og fik også at vide jeg skulle holdes øje med, men de kan ikke tilbyde flere besøg ved jordemoder i mit område.. det er lidt dårligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

MetteDN

betiinsen skriver:

synes heller ikke det er mange gange vi skal til jordemoder, har hen hjertefejl og har en icd indoperet ved hjertet, barnet har 50% risiko for at få det, og fik også at vide jeg skulle holdes øje med, men de kan ikke tilbyde flere besøg ved jordemoder i mit område.. det er lidt dårligt..

Det simpelthen for dårligt.. specielt når de kan sige der er 50% risiko for at baby også får det ..

for at det hele er i orden

Anmeld

19. februar 2011

birthee

Tror det er meget forskelligt fra område til område... Jeg skal til 5. jordemoder besøg her i starten af marts - 1 uge tidligere end ellers, men det er fordi hun vil være sikker på baby har vendt sig...

Anmeld

19. februar 2011

Kløver

MetteDN skriver:

Hej piger ..

Jeg har været inde på forskellige baby debat sider, og er nu stødt  på rigtig mange der har været til deres 3. jm besøg omkring uge 25.

Jeg er 25+6 og skal først til mit 2. jm besøg den 14.marts

Er det normalt ?

Knus

Hej mette

Det er meget normalt, de har desværre skåret ned, så mange steder, bla her hvor jeg bor, hedder det jm besøg som lå omkring 20-22 uge, nu ved behov, jeg var til jm der, da den første jm jeg havde ikke vidste dette, og derfor fik jeg lov at holde fast i den tid, jeg ahvde fået. ellers skulle jeg også først ha været til 2 jm besøg omkring uge 25

Anmeld

19. februar 2011

betiinsen

MetteDN skriver:

Det simpelthen for dårligt.. specielt når de kan sige der er 50% risiko for at baby også får det ..

for at det hele er i orden

ja kan kun give dig ret, synes godt vi kunne blive tjekket lidt flere gange.. men ja, det virker åndsvagt at det kommer an på hvor man bor

Anmeld

19. februar 2011

MetteDN

betiinsen skriver:

ja kan kun give dig ret, synes godt vi kunne blive tjekket lidt flere gange.. men ja, det virker åndsvagt at det kommer an på hvor man bor

Jah meget.. Det kan jo ikke passe at bare fordi man bor i anden kommune, så kan vores børn blive sørget bedre for . hmm..

Anmeld

19. februar 2011

Bshizzle

Jeg undrer mig osse lidt... syntes jeg var ret tit da jeg ventede min søn i 2005.

Men jeg fik et brev idag i min postkasse om mit første JM besøg. ( som ligger 23 Marts ).
.. Men de skriver man vil blive tilbudt konsultationer med Jordmoder i graviditetsuger 13-15, 21+, 29+, 32+, 36+ og 38+.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.