JM besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

MetteDN

Hej piger ..

Jeg har været inde på forskellige baby debat sider, og er nu stødt  på rigtig mange der har været til deres 3. jm besøg omkring uge 25.

Jeg er 25+6 og skal først til mit 2. jm besøg den 14.marts

Er det normalt ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

AnneBJ

Jeg tror det er enormt forskelligt! Både fra fødested til fødested men også fra gravid til gravid. Jeg har (åbenbart?) været af sted mange gange, men var også helt underdrejet af kvalme og opkast de første 20 uger, og først efter 26 uger forsvandt det helt. Så derfor blev jeg "holdt lidt øje med"...

Anmeld

19. februar 2011

MetteDN

AnneBJ skriver:

Jeg tror det er enormt forskelligt! Både fra fødested til fødested men også fra gravid til gravid. Jeg har (åbenbart?) været af sted mange gange, men var også helt underdrejet af kvalme og opkast de første 20 uger, og først efter 26 uger forsvandt det helt. Så derfor blev jeg "holdt lidt øje med"...

Okay , hvor mange gange var du afsted ?

Jeg venter vores første, så er lidt nysgerrig

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

MetteDN skriver:

Okay , hvor mange gange var du afsted ?

Jeg venter vores første, så er lidt nysgerrig

Jeg venter også vores første. Er 36+0 i dag.

Jeg var af sted da jeg var 16+1, 21+1, 28+2, 31+2, 35+2 og har ny tid næste mandag hvor jeg er 37+2 

Anmeld

19. februar 2011

MetteDN

AnneBJ skriver:

Jeg venter også vores første. Er 36+0 i dag.

Jeg var af sted da jeg var 16+1, 21+1, 28+2, 31+2, 35+2 og har ny tid næste mandag hvor jeg er 37+2 

Jah det jo en del flere gange end jeg har været afsted

Synes bare det er lidt underligt at der er såå stor forskel. Jeg skal åbenbart kun til 3 i alt, det synes jeg ikke er ret meget ?

Anmeld

19. februar 2011

Thereseh

MetteDN skriver:

Hej piger ..

Jeg har været inde på forskellige baby debat sider, og er nu stødt  på rigtig mange der har været til deres 3. jm besøg omkring uge 25.

Jeg er 25+6 og skal først til mit 2. jm besøg den 14.marts

Er det normalt ?

Knus

Jeg har været til ét besøg, og skal først derhen igen første april. Der er jeg vist i uge 29 eller deromkring, så tror heller ikke jeg kommer derhen mange gange i alt 

Jeg skal føde på Hvidovre, så ved ikke om det har noget med at gøre om man føder et "travlt" sted. Hvidovre regner med over 6000 fødsler i 2011... Så længe der ikke er noget galt, er det jo ok. Men jeg er sikker på at man kommer til kontrol ofte, hvis der på nogen måde er forhøjede risikoer for babys helbred man skal ta hensyn til. 

Anmeld

19. februar 2011

MetteDN

Thereseh skriver:

Jeg har været til ét besøg, og skal først derhen igen første april. Der er jeg vist i uge 29 eller deromkring, så tror heller ikke jeg kommer derhen mange gange i alt 

Jeg skal føde på Hvidovre, så ved ikke om det har noget med at gøre om man føder et "travlt" sted. Hvidovre regner med over 6000 fødsler i 2011... Så længe der ikke er noget galt, er det jo ok. Men jeg er sikker på at man kommer til kontrol ofte, hvis der på nogen måde er forhøjede risikoer for babys helbred man skal ta hensyn til. 

Det kan selvfølgelig godt være at det har noget med det at gøre..

Da jeg var i uge 8 begyndte jeg at bløde, så de havde faktisk sagt at jeg skulle holdes lidt ekstra øje med, men det har de da vist taget i sig igen .

Men jah du har helt ret i, at hvis baby har det godt, så er det jo lige meget

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

MetteDN skriver:

Jah det jo en del flere gange end jeg har været afsted

Synes bare det er lidt underligt at der er såå stor forskel. Jeg skal åbenbart kun til 3 i alt, det synes jeg ikke er ret meget ?

Næh, men så er der jo også de 3 lægebesøg.. 

Altså så sjovt er det heller ikke at rende til JDM hele tiden I starten synes jeg det var fedt, pga. hjertelyden og alt det, og det er stadig en fantastisk oplevelse, men det er også nogle gange lidt bøvlet at skulle af sted så ofte - for mig hvert fald

Anmeld

19. februar 2011

betiinsen

jeg er i uge 27, og har kun været til 1. jordemoderbesøg. skal til 2. i uge 32..

så du har været til flere end mig da

Anmeld

19. februar 2011

MetteDN

AnneBJ skriver:

Næh, men så er der jo også de 3 lægebesøg.. 

Altså så sjovt er det heller ikke at rende til JDM hele tiden I starten synes jeg det var fedt, pga. hjertelyden og alt det, og det er stadig en fantastisk oplevelse, men det er også nogle gange lidt bøvlet at skulle af sted så ofte - for mig hvert fald

Jah det kan jeg godt forstå Undrede mig også bare over den store forskel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.