vasen er knust!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Melanie-Marie

et forhold er lige som en vase, slår man et stykke af den, kan man lime den på igen, men de er stadig ikke så smuk som før. Men smadre man den helt kan den aldrig samles igen...

Han er gået fra mig og jeg har valgt ikke at tage ham tilbage... jeg savner mit hjem, jeg savner min "bonus" datter, jeg savner mine sviger forældre, men ikke ham...

han ville ha friet til mig den 1. marst, men det blev jo så ikke til noget, ringene er så smukke, men de er ikke et knækket forhold værd.. jeg elsker ham, men ikke nok til at kunne tage ham tilbage.. hver gang vi skændes smider han mig ud af mit hjem og slår op, det har jeg fundet mig i i 3 måneder nu... jeg KAN bare ike mere, min hjerne og mit hjerte slår knuder på sig selv.. jeg bor hos min bedste ven lige nu og Mikael (eksen) vil have mine ting væk, alt der minder om mig, jeg skal ud at finde ny lejlighed, nye møbler, nyt liv... jeg er ikke millionær !

Alt det her giver mig ondt i maven, min mor synes det er godt, min far synes det samme, det er for langt ude, og så uvirkeligt alt det her... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

morethanperfect

Melanie-Marie skriver:

et forhold er lige som en vase, slår man et stykke af den, kan man lime den på igen, men de er stadig ikke så smuk som før. Men smadre man den helt kan den aldrig samles igen...

Han er gået fra mig og jeg har valgt ikke at tage ham tilbage... jeg savner mit hjem, jeg savner min "bonus" datter, jeg savner mine sviger forældre, men ikke ham...

han ville ha friet til mig den 1. marst, men det blev jo så ikke til noget, ringene er så smukke, men de er ikke et knækket forhold værd.. jeg elsker ham, men ikke nok til at kunne tage ham tilbage.. hver gang vi skændes smider han mig ud af mit hjem og slår op, det har jeg fundet mig i i 3 måneder nu... jeg KAN bare ike mere, min hjerne og mit hjerte slår knuder på sig selv.. jeg bor hos min bedste ven lige nu og Mikael (eksen) vil have mine ting væk, alt der minder om mig, jeg skal ud at finde ny lejlighed, nye møbler, nyt liv... jeg er ikke millionær !

Alt det her giver mig ondt i maven, min mor synes det er godt, min far synes det samme, det er for langt ude, og så uvirkeligt alt det her... 

Orr .. Du har vidst brug for en masse 

Håber snart du kommer ovenpå igen ! 

Anmeld

19. februar 2011

Dinna88

Sådan noget er bare aldrig nemt, men måske hjælper det dig at tænke at det er bedst når I ikke er sammen. Behøver kontakten til hans forældre forsvinde, fordi I ikke er sammen mere? Det er vel op til dig og hans forældre at finde ud af sammen  I kan da sagtens sætte jer ned og få en kop kaffe en ny og næ, uden at du har kontakt med ham.

Men hensyn til at flytte et andet sted hen - man kan være super heldig i genbrugsbutikker, du skal bare sørge for ikke at vælge dem hvor de tager sindssygt overpris. Og så tjek den blå avis og sådan  Der var en der herinde lavede en tråd om hvad hun manglede og spurgte om folk havde noget de ville af med eller sælge billigt. Det er da også en mulighed for dig.

Jeg håber det bedste for dig

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

Hvor er du stærk! Det lyder for mig som om du har truffet det helt rigtige valg. Nu skal du så slikke sårene og komme videre, og ja - det koster desværre dyrt... 

Men brug os herinde og kom af med frustrationerne! 

Knus

Anmeld

19. februar 2011

henh01

til dig.. I morgen er nemmere end i dag. forestil dig selv stå i en stor sumpede mose og skal krydse denne - i denne mose er der jagt på lejlighed, bearbejdelse af at have mistet sin kæreste og den tilhørende familie, arbejdet i at finde dig selv osv. Alt dette er en stor sumpet mose du skal krydse. Nogle dage går du stærkt gennem og andre dage føles det som om du sidder fast og det hele er håbløst, men én ting er sikkert, du kommer nærmere den anden side for hver dag der går.

Anmeld

19. februar 2011

Mauser.

Hold da op  sikke et skridt at tage altså fra at man ønsker/forsøger sig med PB til at gå fra hinanden ..

Håber at du får det bedre

Anmeld

19. februar 2011

ChatH

ÅHH nej dog, men det er helt sikkert den rigtige beslutning, desværre er det bare pisse dyrt. men opret en tråd herinde med de ting du mangler. folk står på spring for at hjælpe

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Stort kram til dig!!

Flot beslutning du har taget!  

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Melanie-Marie skriver:

Puuhhha..ja...knuste vaser er kun til ens egne indre museum, som man i ny og næ kan støve af og kigge vemodigt på.
Det er hårdt at skulle alt det igennem, men godt du kan bo hos en ven.
Nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men vi har fx en lejet garage til 300 kr om måneden, og der står alle de ting vi ikke har plads til, så du kan da overveje at gøre det samme til dine ting indtil du har fundet et sted at bo.
Og så ønskes du alt det bedste i fremtiden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. februar 2011

jannebjerre

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.