Må jeg lige høre jeres mening? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

RiUL

SussieThyssen skriver:

Hvis du har et lidt anspændt forhold til din far, så vil jeg ikke anbefale den form for gave.
Gic ham blot en flaske eller et gavekort til en god bog..og fortæl ham så nyheden.
Og så kan I jo altid have en kopi af scanningsbilledet med og give dem/ham, hvis det falder i god jord.

Kærligst
Sussie

Åh jeg synes det er svært

Jeg har allermest lyst til ikke at fortælle ham det, fordi jeg er bange for hvordan han reagerer. Selvom jeg står ved vores valg, og ved at det er det rette. Så gør han mig bare så nervøs :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

SussieThyssen

RiUL skriver:

Åh jeg synes det er svært

Jeg har allermest lyst til ikke at fortælle ham det, fordi jeg er bange for hvordan han reagerer. Selvom jeg står ved vores valg, og ved at det er det rette. Så gør han mig bare så nervøs :s

Hmmm..hvis du nu gør noget helt andet....

Hvis du skriver et kort til gaven..så skriv:

Kære far!
Du skal have et stort tillykke med fødselsdagen. Vi håber du kan bruge tillægsgaven som en lille ekstra overraskelse.
Kærlig hilsen....

Og så kan du jo vedlægge scanningsbilledet i kuverten

Anmeld

19. februar 2011

RiUL

SussieThyssen skriver:

Kære far!
Du skal have et stort tillykke med fødselsdagen. Vi håber du kan bruge tillægsgaven som en lille ekstra overraskelse.
Kærlig hilsen....

Nå ja, det var en god ide

Anmeld

19. februar 2011

ChatH

SussieThyssen skriver:

Kære far!
Kærlig hilsen....

Det syntes jeg var en glimrende ide så kan han jo tage det som det er og så bliver det ikke så formelt som hvis man skal sige det

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Chatarina skriver:

Det syntes jeg var en glimrende ide så kan han jo tage det som det er og så bliver det ikke så formelt som hvis man skal sige det

Nej netop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.