KaLee skriver:
og allerede nu lyder det til at være værre end den danske udgave... Men ok, tingene er altid en tand større/værre i USA end i DK.. 
Jeg anede ikke at disse programmer eksisterede, eller hvor man ser dem henne...
De vælger ikke personer som nødvendigvis er langt ude, som der jo en er smule tendens til i DUM, men der er noget specielt ved dem alle! Og som du siger, så er det bare ekstra overdrevet i USA 
Jamen, de kommer på MTV og kan ses på nettet
(Som alt andet fra USA, lol) Men det går helt amok. Jeg har slet ikke styr på titlerne lige nu, fordi wiki siger noget andet end hvad de viser i tv, og generelt er jeg komplet forvirret omkring det lige nu!
Har en lille idé om at programmerne er blandet sammen. Nå, men især en af pigerne er langt ude. Hun vælger at smutte hver aften når ungen er lagt i seng - så er hendes mor hjemme ved drengen. Det går helt over gevind og de skændes altid. Det er så synd for hendes mor. Til sidst smutter pigen efter et skænderi i tre dage, da hun kommer hjem mødes hjun af politiet der giver hende en stævning - moren vil have forældrerettigheden over drengen. Og SÅ bryder helvede løs. Jeg har ALDRIG set en gå sådan amok på sin mor, jeg troede virkelig hun ville slå hende - tæske hendes fuldstændig. 

Anmeld