Nu er der jo SÅ meget herinde om de unge mødre, så det undrer mig lidt at Teen mom og 16&P. ikke nævnes. Er der ikke nogle der ser det??
Personligt ser jeg ikke særlig tit Teen mom, simpelthen fordi 16&P. er bedre. Desuden synes jeg nogle af historie er helt vildt, og det er langt mere spændende at følge dem fordi de i USA jo ikke får i hoved og røv pga. de høje skatter. Så ikke nok med at de har børn, så står de fleste af dem i møg situationer vedr. hvor de skal bo!
Nå, men... Jeg synes at Farrahs historie er den vildeste og hende har jeg virkelig ondt af. Hun har en lille datter, hvis far døde nogle måneder før hun skulle føde. Jeg tror nok at det er det der hr splittet hende fra moderen, der er fuldstændig skør i hovedet. Farrah har aldrig fået bearbejdet sorgen over tabet, hvilket er rigtig hårdt. Hendes forhold til moderen er SÅ slemt, en dag slår moderen hende og der kommer en retssag ud af det, der gør at Farrah ikke må være under samme tag som moren sammen med sin datter. Farah synes jeg er DYBT barnlig på mange måder, men hun tænker på samme tid over hvad der er bedst for din datter.
Derudover synes Catelynn og Tyler der bortadopterer deres datter - det er en åben adoption. Deres forældre, især hendes, er nogle værre rednecks der ikke har nogle penge og som bare ikke fungerer ordentligt. Catelynns mor kører psykisk terror på hende! Men de er SÅ søde og SÅ ansvarlige omkring deres beslutning om deres datter.
Puuuha, jeg kunne blive ved 
Er der virkelig ikk enogle der ser det??
Anmeld