DUM fra USA - Teen mom og 16 and pregnant.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Dinna88

Nu er der jo SÅ meget herinde om de unge mødre, så det undrer mig lidt at Teen mom og 16&P. ikke nævnes. Er der ikke nogle der ser det??

Personligt ser jeg ikke særlig tit Teen mom, simpelthen fordi 16&P. er bedre. Desuden synes jeg nogle af historie er helt vildt, og det er langt mere spændende at følge dem fordi de i USA jo ikke får i hoved og røv pga. de høje skatter. Så ikke nok med at de har børn, så står de fleste af dem i møg situationer vedr. hvor de skal bo!

Nå, men... Jeg synes at Farrahs historie er den vildeste og hende har jeg virkelig ondt af. Hun har en lille datter, hvis far døde nogle måneder før hun skulle føde. Jeg tror nok at det er det der hr splittet hende fra moderen, der er fuldstændig skør i hovedet. Farrah har aldrig fået bearbejdet sorgen over tabet, hvilket er rigtig hårdt. Hendes forhold til moderen er SÅ slemt, en dag slår moderen hende og der kommer en retssag ud af det, der gør at Farrah ikke må være under samme tag som moren sammen med sin datter. Farah synes jeg er DYBT barnlig på mange måder, men hun tænker på samme tid over hvad der er bedst for din datter.

Derudover synes Catelynn og Tyler der bortadopterer deres datter - det er en åben adoption. Deres forældre, især hendes, er nogle værre rednecks der ikke har nogle penge og som bare ikke fungerer ordentligt. Catelynns mor kører psykisk terror på hende! Men de er SÅ søde og SÅ ansvarlige omkring deres beslutning om deres datter.

Puuuha, jeg kunne blive ved

Er der virkelig ikk enogle der ser det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Fru Dinesen

Har set et par afsnit .. og syndes også det er vildt godt ...

Men kan aldrig rigtig finde ud af hvornår det kommer ???

Knus Linda 

Anmeld

19. februar 2011

Dinna88

Fru Dinesen skriver:

Har set et par afsnit .. og syndes også det er vildt godt ...

Men kan aldrig rigtig finde ud af hvornår det kommer ???

Knus Linda 

16&P. plejer at komme kl. 18.10 eller sådan noget i hverdagene - der er ny sæson på vej!!

Ellers kan du jo tjekke MTV på nettet altså, deres tvguide. Men ellers har de jo ofte marathon'er med det - jeg mener det er der lige nu  

Anmeld

19. februar 2011

LIZO

jeg ser det.. så 16 p. på mtv hjemmeside. det var så før de lukket så ma ikke kunne det mere ;( øv bøv..

men døde faren ikke først efter hun var født.. de sås ikke på grund af noget han havde gjort. og så døde han i en bil ulykke..  synes hendes kamp med moren og de vold i mellem dem..

synes det er stort af  Catelynn og Tyler  at de valgt det bedste for deres datter. men nøj hvor har hende mor været led på grund af det. at de var tvunget til at tage sig af barnet idtil de blev udskrevet fordi morgen ikke ville skrive under..  og den kamp de har nu.. stakkels børn. synes det var stort at de valgt ikke at følge i deres forældre forspor. de havde jo ikke engang råd til en kage til fødselsdagen.. hvordan skulle de så ha råd til et barn.. men må være så hårdt et valg at skulle tage. men fedt i stadig får lov at være en del af dattern liv..

amber kan jeg så ikke snuppe. den måde hun bahandeler sin eks på.. hun er vist os røget i fængel for vold mod ham.. fordi det var vist i tv..

kan os godt li maci.. hun viser at hun gerne selv vil.. håber bare hun finder sammen med faren igen.. synes de passer meget godt sammen

Anmeld

19. februar 2011

Dinna88

Og så kom jeg til at bytte om på titlerne, ups!

Anmeld

19. februar 2011

afrobabies

Dinna88 skriver:

16&P. plejer at komme kl. 18.10 eller sådan noget i hverdagene - der er ny sæson på vej!!

Ellers kan du jo tjekke MTV på nettet altså, deres tvguide. Men ellers har de jo ofte marathon'er med det - jeg mener det er der lige nu  

Jeg har set en del af de afsnit der har været, men ikke sammenhængende, så har ikke helt styr på det hele.... Men jeg tror at grunden til at det kun er DUM der bliver kommenteret er fordi man bedre kan forstå eller sætte sig ind i de ting, fordi det er her i landet og forstår rets systemet og de ting der ellers er

Anmeld

19. februar 2011

mamax3

Dinna88 skriver:

Der er Teen Mom nu på MTV

Anmeld

19. februar 2011

eElak

og allerede nu lyder det til at være værre end den danske udgave... Men ok, tingene er altid en tand større/værre i USA end i DK..

Jeg anede ikke at disse programmer eksisterede, eller hvor man ser dem henne... 

Anmeld

19. februar 2011

Dinna88

victoria2008 skriver:

Jeg har set en del af de afsnit der har været, men ikke sammenhængende, så har ikke helt styr på det hele.... Men jeg tror at grunden til at det kun er DUM der bliver kommenteret er fordi man bedre kan forstå eller sætte sig ind i de ting, fordi det er her i landet og forstår rets systemet og de ting der ellers er

Ja, det kan da sagtens være Men i de to programmer på MTV ser man nu ikke noget om deres systemer derover, udover hvad jeg går ud fra de fleste kender til - altså f.eks. at de betaler lave skatte og derfor ikke har så meget støtte som os osv. Men det er nu gode serier!

Anmeld

19. februar 2011

Dinna88

mamax3 skriver:

Der er Teen Mom nu på MTV

Jep, det var det jeg lige skrev længere oppe/nede - at jeg har byttet om på titlerne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.