Så stop mig dog!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Rosa

Decoupagelim  Under og over...fungerer altså også som lak. Fåes i mat og med let skin...neeeeemt at arbejde med

Er VILD med dine køb

Hepsan! Hvor får man det henne og hvad koster det cirka?  Og hvordan bruger man det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Hepsan! Hvor får man det henne og hvad koster det cirka?  Og hvordan bruger man det?

Hobbyforretning, som fx Panduro. Du pensler på papiret eller på møblet (det synes jeg er lettest) sætter på, glatter ud og pensler ovenpå; ét voila!  Det limer hurtigt så vær præcis når du sætter på. Øv dig lidt inden så du får håndelaget.

Det er så smart at det også kan bruges som lak så man ikke skal stå og fedte rundt med flere ting end højst nødvendigt

Anmeld

19. februar 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Jeg gav 60 + kr. for en flaske.

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Hobbyforretning, som fx Panduro. Du pensler på papiret eller på møblet (det synes jeg er lettest) sætter på, glatter ud og pensler ovenpå; ét voila!  Det limer hurtigt så vær præcis når du sætter på. Øv dig lidt inden så du får håndelaget.

Det er så smart at det også kan bruges som lak så man ikke skal stå og fedte rundt med flere ting end højst nødvendigt

Thank youuuuu - det lyder som noget jeg kan håndtere...

Anmeld

19. februar 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Thank youuuuu - det lyder som noget jeg kan håndtere...

Husk billleder

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Husk billleder

Kom selv og se 

Anmeld

19. februar 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Kom selv og se 

Hahaha ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.