Så stop mig dog!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Kruse90

Tjuhl skriver:

jeg har lige købt en kjole til Sol med stoffet med de der gule og brune træer på....som hun kan passe når hun blir 2  men den kostede KUN 74 kr!!!

Hvor sødt Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

N&J

Jeg har brugt langt mere end dig Rosa i denne mdr., langt langt mere, men så har jeg også fået købt alt tøj som Nikita skal bruge indtil hun fylder 4 år (om et år), med untagelse af få sæson bestémte ting, så egentlig er det en god ting.. indimellem skal man også have lov at shoppe lidt amok..

Men sjovt nok så har man stadig lyst til at shoppe mdr. efter hvor pengene måske ikke rækker.. det er faktisk ikke helt fair..  

Anmeld

19. februar 2011

blomst84

Rosa skriver:

papirogtapet.dk og retrovilla.dk  Jeg ELSKER det!!! Er spændt på om jeg kan finde ud af at arbejde med det 

Puha tak for tippet så brugte jeg lige 350.- godt manden ikke er hjemme hihi

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

blomst84 skriver:

Puha tak for tippet så brugte jeg lige 350.- godt manden ikke er hjemme hihi

I like - hvad købte du? 

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

N&J skriver:

Jeg har brugt langt mere end dig Rosa i denne mdr., langt langt mere, men så har jeg også fået købt alt tøj som Nikita skal bruge indtil hun fylder 4 år (om et år), med untagelse af få sæson bestémte ting, så egentlig er det en god ting.. indimellem skal man også have lov at shoppe lidt amok..

Men sjovt nok så har man stadig lyst til at shoppe mdr. efter hvor pengene måske ikke rækker.. det er faktisk ikke helt fair..  

Ja OK - men tøj er ligesom mere okay, det kan man jo forsvare - altså ungen kan jo ikke rende nøgen rundt i Vuggeren, vel? (Jeg har ellers lovet at holde igen med tøjindkøb indtil flytningen er overstået - whooops) 

Men det er lutter unødvendigt nips jeg har købt - ting der bare er fiiiiine 

Anmeld

19. februar 2011

N&J

Rosa skriver:

Ja OK - men tøj er ligesom mere okay, det kan man jo forsvare - altså ungen kan jo ikke rende nøgen rundt i Vuggeren, vel? (Jeg har ellers lovet at holde igen med tøjindkøb indtil flytningen er overstået - whooops) 

Men det er lutter unødvendigt nips jeg har købt - ting der bare er fiiiiine 

Hehe, ja det kan jeg godt se, men forandring og skabeværk giver også masser af god energi og det har man brug for som mor, eller det siger vi i hvert fald bare.. 

Anmeld

19. februar 2011

LauraLW

Åh... jeg vil os købe et eller andet... men hvad skal man dog finde på?

Anmeld

19. februar 2011

blomst84

Rosa skriver:

I like - hvad købte du? 

Jamen jeg købte den lilla Hollys tapet, 3 store ark med lilla babuska på og en pakke med blandede ting, pakke 2 hedder den

Anmeld

19. februar 2011

kamillapetersen91

Rosa skriver:

Jeg er gået shopeamok!!! Og mit kort er allerede maxed out 

På denne formiddag har jeg købt:

Et brugt borde-stolesæt 150kr

2 (næsten nye) småfolkbluser for 220kr 

2 brugte småfolkbodyer for 120kr

1 næsten ny IdaT body for 60 kr

5 ark smukt blafretapet til Jontes nye værelse (- bl.a. til at tapetsere bordpladen og stolesæderne) for 235kr

1 ark tapet med skovmus til at hænge som billede 100kr

1 ark retrotapet til endnu ukendt kreaprojekt en dag..?

JEG ER UDE AF KONTROL!!!!

Men her følger billeder af de MANGE smukke køb: 

hehe har det på samme måde nogle gange.. 

man ville jo gerne give sin unger alt..  

Anmeld

19. februar 2011

dorthemus

Rosa skriver:

papirogtapet.dk og retrovilla.dk  Jeg ELSKER det!!! Er spændt på om jeg kan finde ud af at arbejde med det 

Decoupagelim  Under og over...fungerer altså også som lak. Fåes i mat og med let skin...neeeeemt at arbejde med

Er VILD med dine køb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.