Secrets skriver:
Nu har vi jo så meget om hvornår jeres egne børn begynder at gå, spise osv. osv. Men hvad med jer selv? Ved i det? Hvor meget vejede i og hvor lange var i, da i blev født? Hvornår begyndte i selv at gå, spise osv? Smid gerne et børnebillede af jer selv herind!
Jeg var 58,5 cm lang og vejede 3660 gram 
Første gang jeg fik andet end modermælk var da jeg var knap 2 mdr gammel (tidligt?) jeg fik Egg Custard. Ved ikke lige hvad det er på dansk, er halv englænder.
Jeg smilede første gang, da jeg var 1 måned gammel.
Jeg kravlede første gang, da jeg var 5 måneder gammel.
Jeg sad op selvstændigt, da jeg var 7 måneder gammel.
Jeg tog mit første skridt, da jeg var 11 måneder gammel.
Og jeg gik første gang da jeg var 1 år gammel. Og så løb jeg første gang måneden efter 

Nuuuhhhh! Sikke en sød lille trold du var...og køn. 

Jeg ved ikke ret meget kun nogle visser og måske'er, fordi min mor ikke har skrevet i min barnets bog andet lige i starten og endda næsten intet der...og det er jeg rigtig ked af.
Men jeg ved da, at jeg er født på en tirsdag, d. 30. dec. 1958 kl 15:55.
Jeg vejede 4300g og var 55 cm.
Jeg var født med reflux og multiallergisk, så jeg fik gedemælk, da jeg ikke kunne tåle min mors mælk.
Jeg ved:
Da jeg var 5 mdr. sad jeg op.
Da jeg var 10 mdr. kravlede jeg og rejste mig ved ting.
10 mdr kunne jeg fløjte og sige mine første ord.
Jeg gik da jeg var 1 år, men faldt så og slog mig meget, så jeg slap først og gik selv igen, da jeg var knapt 14 mdr.
Jeg talte helt rent, da jeg var 3 år i lange sætninger.
Jeg var renlig om dagen, da jeg var 18 mdr og om natten da jeg var 2 1/2 år.
Jeg begyndte at ride da jeg var 3 år og fik min første hest der.
Jeg talte både dansk og engelsk, da min mor havde talt engelsk med mig og min far dansk, og siden fik jeg engelsk nanny fra jeg var ca 2 til jeg var 5 år.
Det er vist sådan de vigtigste ting i store træk.
Jo...min første errindring er fra jeg var 8 mdr og sad på et lyseblåt babytæppe og kiggede på mine ben og funderede over hvad det mon var for nogle underlige stænger..og så var jeg dybt facineret af snørrebåndene på mine små hvide babysko 
Kærligst
Sussie
På billedet er jeg 3 år.