Ang. salg af babytøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

132319

Lise skriver:

Ehm, vi HAR gemt det til nummer to - men nummer to bliver jo også for stor til det på et tidspunkt. Vi skal ikke have flere, og selvfølgelig vil vi ikke gemme alt tøjet de næste 30 år til deres børn

Enig 

Jeg har gemt lidt for hyggens skyld men resten sælger jeg eller forærer væk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

moars

Det gør jeg bl.a. på ts. osv. fordi at der er så MEGET om så vi skulle få flere piger. etc. Denne gang venter vi en dreng, så det er ikke meget af det der kan "gå igen", selvom min datter bruger "hele farvepaletten"...

Og så fortalte en bekendt noget pudsigt....Hun gemte alt tøjet  fra den ene dreng til den anden....men hun fik en dreng " på den anden halvdel af året", og det havde lidt at sige, så det var ikke alt tøjet der kunne bruges igen....

Men jeg har gemt/gemmer særlige ting (netop som ts også skriver til børnebørn etc.)

Og så synes jeg det er fint at handle lidt Jeg har også givet en del væk til venner osv. og det synes jeg er fedt.

Men altså primært fordi der er så meget tøj....! (og som ikke kun vi køber/har købt) og fordi jeg faktisk godt kan lide "krejleriet"...sælger også andre ting end tøj...

Anmeld

19. februar 2011

Lone Jakobsen

fordi jeg ikke skal have flere børn.

har dog gemt enkelte sæt fra hvert barn, som de kan få når de selv bliver forældre.

at gemme alt ville kræve rigtigt meget plads, og ser slet ingen grund til at gemme så meget, da moden kan skifte rigtigt meget på 20 år.

Anmeld

19. februar 2011

Lolli

Lise skriver:

Ehm, vi HAR gemt det til nummer to - men nummer to bliver jo også for stor til det på et tidspunkt. Vi skal ikke have flere, og selvfølgelig vil vi ikke gemme alt tøjet de næste 30 år til deres børn

Nemlig!

Anmeld

19. februar 2011

Svenne

Fordi jeg har alt for meget! Og jeg tænker, at får jeg det ikke brugt nu til nr. 1, så får jeg det nok heller ikke brugt til nr. 2!!!

Anmeld

19. februar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Er lidt nysgerrig.. Hvordan kan det være nogle af Jer, sælger Jeres babyer's tøj (har datter på armen, så nogle tegn kan jeg ikke nå)

Hvorfor ikke gemme det til nr. 2 eller mere

Eller gemme det til Jeres baby's børn

Jeg er færdig med at få børn, og skulle jeg have plads til alt mine ungers tøj skulle jeg have 5 huse mere

Anmeld

19. februar 2011

bullerbassen

Her sælger jeg alt tøjet - skal ikke bruge det mere og gider ikke have det til at ligge.. Da det ofte ikke er brugt voldsomt meget , da jeg desværre har en tendens til at købe ALT for meget

Det fylder alt for meget

Anmeld

19. februar 2011

Lillefe

Fordi hvis vi skal have en mere.. så ved jeg ikke om jeg gider gemme det så lang tid da vi slet ikke har plads til en mere herhjemme.. så ville ikke vide hvornår det skulle være

Anmeld

19. februar 2011

pussepige

Nu har jeg 4 dejlige unger.. Skulle jeg få en nr 5 på et tidspunkt blir det først om en 3 år tid.. Og har ikke plads til at have alt det tøj liggende.. Og som andre også har gjort har jeg gemt en smule af de helt små str..

Anmeld

20. februar 2011

trunte24

Jeg sælder det, fordi jeg ved med mig selv, at det jeg synes er pænt/smart nu helt sikkert ikke er det jeg synes er pænt og smart om bare 2 år. Så kan jeg lige så godt komme af med de ting, som ikke fejler noget, og købe noget i en større størelse Man kan faktisk sige, at jeg har ca. 1000 kr som jeg satte ind på trendsales, da jeg var gravid, de går lige som i ring der inde. Så køber jeg noget, så er der ingen penge, og så sælger jeg noget igen, og så har jeg igen penge at bruge af.

Vi har ikke vildt mange penge, og det eneste mærketøj jeg har, er det jeg køber på trendsales.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.