Ang. salg af babytøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.475 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

Anonym trådstarter

Er lidt nysgerrig.. Hvordan kan det være nogle af Jer, sælger Jeres babyer's tøj (har datter på armen, så nogle tegn kan jeg ikke nå)

Hvorfor ikke gemme det til nr. 2 eller mere

Eller gemme det til Jeres baby's børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

Laulund87

Fordi vi ikke skal have en nr to

Og fordi jeg slet ikke gider gemme alt det tøj, jeg har dog gemt enkelte dragter fra da hun var helt lille

Anmeld

19. februar 2011

dorthemus

Selvom jeg vildt godt kunne tænke mig en bebs mere, så blir jeg 40 år næste gang og er singlemor nu. Jeg har gemt noget tøj af hendes tøj som jeg har være specielt vild med

Anmeld

19. februar 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Er lidt nysgerrig.. Hvordan kan det være nogle af Jer, sælger Jeres babyer's tøj (har datter på armen, så nogle tegn kan jeg ikke nå)

Fordi jeg simpelthen har købt SÅ MEGET, at vi ikke hverken kan eller vil gemme det hele

Har gemt noget af det, og givet noget af det væk, resten har jeg solgt og kan så købe nyt tøj i større størrelser til drengen.

Knus Jo

Anmeld

19. februar 2011

Lise

Ehm, vi HAR gemt det til nummer to - men nummer to bliver jo også for stor til det på et tidspunkt. Vi skal ikke have flere, og selvfølgelig vil vi ikke gemme alt tøjet de næste 30 år til deres børn

Anmeld

19. februar 2011

Lunae

Anonym skriver:

Min datter har mere end rigeligt tøj! Jeg har måske gemt halvdelen og sat resten til salg! Jeg vil ikke gå og gemme alt det tøj, hvis så næste barn bliver en dreng! Og så synes jeg det er perfekt at sælge det, både så andre kan få gavn af det, men også så jeg har penge til at købe noget nyt i større størrelser

Anmeld

19. februar 2011

3rollinger

Nu har jeg godt nok ikke solgt noget babytoej, da jeg bare har givet det meste af det vaek eller har  laant det ud.

Men da jeg fik  nummer tre (som var samme koeb som nummer 1) og samtidig arvede en masse toej, var det toej jeg sorterede vaek den stores. Det havde jeg jo brugt og beundret paa nummer et. Moden var aendret og det er meget sjovere at bruge "nyt" toej, omend det saa bare var arvet.

Saa hvis man har et koeber/saelger gen, saa kan jeg godt forstaaa at man saelger saa man kan koebe nyt til nummer to eller 3, eller hvad nummer det nu er.

Anmeld

19. februar 2011

Koen.

fordi jeg ikke skal ha flere børn

Anmeld

19. februar 2011

ChatH

da jeg ventede mine tvillinger i første grviditet fik vi en masse tøj foræret fra min mands søster. der er 5 år i mellem hende og dem og da jeg pakkede alt tøjet ud syntes jeg bare det var så grimt!!! UNDSKYLD! men moden havde bare ændret sig så meget og det var egentlig rigtig synd, så jeg har generelt altid solgt ud når det blev for småt, på nær de der ting der bare betyder helt vildt meget. Jeg kender mig selv godt nok til at vide jeg gerne vil have nyt til den næste. sådan har det også været med valdemar- her sælger ejg også ud løbene og hvis jeg får overtalt manden til en nr. 4 så køber jeg noget nyt

Anmeld

19. februar 2011

morethanperfect

Fordi vi ikke har plads .. Hvis jeg havde boet i en større lejlighed havde jeg også gemt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.