Lidt bedre - incl. billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2011

Milka

sikke en omgang hva 

anede ikke man også fik dem i munden, det er jo sindssygt.

har virkelig tænkt på jer! fik i nogensinde den allergipille i hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

TbCp

Milka skriver:

sikke en omgang hva 

anede ikke man også fik dem i munden, det er jo sindssygt.

har virkelig tænkt på jer! fik i nogensinde den allergipille i hende?

Vi fik lokket en halv i hende som var blandet op i saftevand og dagen efter i en youghurt.. synes dog ikke rigtig det hjalp... det der har virket bedst har klart været kartoffelmelen.

Anmeld

19. februar 2011

Milka

TbCp skriver:

Vi fik lokket en halv i hende som var blandet op i saftevand og dagen efter i en youghurt.. synes dog ikke rigtig det hjalp... det der har virket bedst har klart været kartoffelmelen.

hvorfor kartoffelmel?

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

Milka skriver:

hvorfor kartoffelmel?

Min mor sagde hun havde brugt det til os... og jeg kunne huske da jeg engang som barn havde været ude på en laaaaang cykeltur og var blevet helt hudløs mellem ballerne der hjalp det rigtig godt!

Liva er værst sat til i bleområdet og det er jo svært at holde tørt og køligt når der er ble på... så tager kartoffelmelem ligesom al fugten og samtidig køler det åbenbart lidt.

Anmeld

19. februar 2011

linefun

TbCp skriver:

Jeg tror Liva har det lidt bedre idag.

Natten var forholdsvis stille, de to foregående nætter taget i betragtning.
Hun har haft høj feber hele natten, men har da fået sovet... hun faldt i søvn ved 23 tiden og sov til ca. 8 her imorges, så det er rimeligt synes jeg.

Jeg gav hende kartoffelmel på numsen igår aftes og det ville hun gerne have her til morgen igen, så det tror jeg er helt rart for hende.

Det ser ud til at de fleste blærer er bristet nu, så nu går det forhåbentlig den rigtige vej igen!!!

Hun spiser ikke rigtig noget, for det gør jo pokkers ondt med de skoldkopper hun har i munden, det er forhåbentlig også snart slut.
Så hun lever nærmest af de små youghurter som jo nærmest er slik, men sådan må det være lige nu.

Vi var ovre hos nogle venner og spise igår aftes. De bor et par 100 m. fra os, så vi tænkte vi tog chancen, også fordi Liva elsker at komme over til dem.
Det gik helt godt, hun fik spist lidt agurk, peberfrugt og et enkelt pølsehorn. Men efter et par timer begyndte smerterne at komme igen og hun græd og skreg og ville ikke trøstes så vi tog hjem igen.
Parret venter sig og jeg håber da ikke de er helt skræmte over hvad der måske engang venter dem af børnesygdomme mv.

Tak fordi i alle har været så søde at spørge til hende

Lige et par billeder af den stakkels pige og hvordan hun ser ud nu.

Kære Tina

Jeg håber meget for jer at Liva snart er frisk igen..
Det var bestemt ikke sjovt at se hende sådan i går.. - det gik lige i hjertet

Det var tydeligt at se, at hun jo var mærket af det, men dejligt, at få et par små pip og grin fra hende også

Vi er bestemt ikke skræmte - nu ved vi jo, at vi i det tilfælde, kan sende vores børn over til jer (The prof.)

Anmeld

19. februar 2011

Barbamama

Årh lille mus hvor er det bare synd!!!!! Skoldkopper i munden!!! Det er da også bare for synd altså!!!!! Ihhh godt at høre hun har det bedre!!!!

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

linefun skriver:

Kære Tina

Jeg håber meget for jer at Liva snart er frisk igen..
Det var bestemt ikke sjovt at se hende sådan i går.. - det gik lige i hjertet

Det var tydeligt at se, at hun jo var mærket af det, men dejligt, at få et par små pip og grin fra hende også

Vi er bestemt ikke skræmte - nu ved vi jo, at vi i det tilfælde, kan sende vores børn over til jer (The prof.)

Yyiiiaaakkks! Ikke flere skoldkopper her!!! dem må i selv stå for

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

michella80 skriver:

Årh lille mus hvor er det bare synd!!!!! Skoldkopper i munden!!! Det er da også bare for synd altså!!!!! Ihhh godt at høre hun har det bedre!!!!

Ja helt vildt!!!!

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

Åh stakkels Liva-fisen det ser også ud til at være en god omgang, hun har fået sig! Rigtig god bedring med hende - og godt, at I har fundet et middel, der hjælper hende - det er åbenbart individuelt, hvor godt de forskellige midler virker!!

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Åh stakkels Liva-fisen det ser også ud til at være en god omgang, hun har fået sig! Rigtig god bedring med hende - og godt, at I har fundet et middel, der hjælper hende - det er åbenbart individuelt, hvor godt de forskellige midler virker!!

Ja jeg synes godt nok det har været nogle hårde dage!

Feberen er helt væk nu og hun er sit gamle drillesyge jeg, så nu er vi heldigvis ovre det værste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.