Lidt bedre - incl. billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.480 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. februar 2011

TbCp

Jeg tror Liva har det lidt bedre idag.

Natten var forholdsvis stille, de to foregående nætter taget i betragtning.
Hun har haft høj feber hele natten, men har da fået sovet... hun faldt i søvn ved 23 tiden og sov til ca. 8 her imorges, så det er rimeligt synes jeg.

Jeg gav hende kartoffelmel på numsen igår aftes og det ville hun gerne have her til morgen igen, så det tror jeg er helt rart for hende.

Det ser ud til at de fleste blærer er bristet nu, så nu går det forhåbentlig den rigtige vej igen!!!

Hun spiser ikke rigtig noget, for det gør jo pokkers ondt med de skoldkopper hun har i munden, det er forhåbentlig også snart slut.
Så hun lever nærmest af de små youghurter som jo nærmest er slik, men sådan må det være lige nu.

Vi var ovre hos nogle venner og spise igår aftes. De bor et par 100 m. fra os, så vi tænkte vi tog chancen, også fordi Liva elsker at komme over til dem.
Det gik helt godt, hun fik spist lidt agurk, peberfrugt og et enkelt pølsehorn. Men efter et par timer begyndte smerterne at komme igen og hun græd og skreg og ville ikke trøstes så vi tog hjem igen.
Parret venter sig og jeg håber da ikke de er helt skræmte over hvad der måske engang venter dem af børnesygdomme mv.

Tak fordi i alle har været så søde at spørge til hende

Lige et par billeder af den stakkels pige og hvordan hun ser ud nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

ChatH

ÅÅRHHH altså hvor er hun bare hårdt ramt, det er bare ikke sjovt!! 

Men trods alt en lille bedring. HÅber i snart er på toppen allesammen andet har i sku ikke fortjent

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

Det er godt nok længe siden jeg har set et barn være SÅ hårdt ramt af skoldkopper!  Godt hun trods alt ikke er ældre, det skulle blive værre/mere smertefuldt med alderen!

Dejligt at høre hun er i bedring, pyt med sukkeryoughurt, så får hun da lidt at spise! Håber I får en dejlig weekend!

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

Chatarina skriver:

ÅÅRHHH altså hvor er hun bare hårdt ramt, det er bare ikke sjovt!! 

Men trods alt en lille bedring. HÅber i snart er på toppen allesammen andet har i sku ikke fortjent

Nej det er bare rigtig synd

Hun virker faktisk rimelig frisk idag og har da også været et smut med udenfor, så håber virkelig at det er den vej det går nu!

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Det er godt nok længe siden jeg har set et barn være SÅ hårdt ramt af skoldkopper!  Godt hun trods alt ikke er ældre, det skulle blive værre/mere smertefuldt med alderen!

Dejligt at høre hun er i bedring, pyt med sukkeryoughurt, så får hun da lidt at spise! Håber I får en dejlig weekend!

Ja jeg synes godt nok også der er mange!!!

Og så har vi lige fundet en sodavandsis i fryseren som hun er gået ombord i, det er vist helt rart for skoldkopperne i munden, at få noget koldt på!

Anmeld

19. februar 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Og så har vi lige fundet en sodavandsis i fryseren som hun er gået ombord i, det er vist helt rart for skoldkopperne i munden, at få noget koldt på!

God ide! 

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

Årh, lille skatpige  Men dejligt at det går lidt bedre. Hvor længe er det siden hun fik den første skoldkop/begyndte at blive syg?

Kh

Rosa

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

Rosa skriver:

Årh, lille skatpige  Men dejligt at det går lidt bedre. Hvor længe er det siden hun fik den første skoldkop/begyndte at blive syg?

Kh

Rosa

Mener det var tirsdag aften vi opdagede et par knopper....

Så det passer også meget godt med at det nu burde gå den anden vej!

Anmeld

19. februar 2011

JustAnotherName

Bianca kigger med, og hun er meget forbløffet over at se Liva med alle de prikker på.....Hun konstaterer alle de steder, hvor der er nogle...og der er jo ikke en legemsdel der ikke er nævnt.

Sikke en omgang! Jeg håber at hun snart er ovre det igen

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Bianca kigger med, og hun er meget forbløffet over at se Liva med alle de prikker på.....Hun konstaterer alle de steder, hvor der er nogle...og der er jo ikke en legemsdel der ikke er nævnt.

Sikke en omgang! Jeg håber at hun snart er ovre det igen

Jamen der er også bare vildt mange!!!

Der viker til hun er meget mere frisk idag og har heller ikke klaget særlig meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.