Jeg tror Liva har det lidt bedre idag.
Natten var forholdsvis stille, de to foregående nætter taget i betragtning.
Hun har haft høj feber hele natten, men har da fået sovet... hun faldt i søvn ved 23 tiden og sov til ca. 8 her imorges, så det er rimeligt synes jeg.
Jeg gav hende kartoffelmel på numsen igår aftes og det ville hun gerne have her til morgen igen, så det tror jeg er helt rart for hende.
Det ser ud til at de fleste blærer er bristet nu, så nu går det forhåbentlig den rigtige vej igen!!!
Hun spiser ikke rigtig noget, for det gør jo pokkers ondt med de skoldkopper hun har i munden, det er forhåbentlig også snart slut.
Så hun lever nærmest af de små youghurter som jo nærmest er slik, men sådan må det være lige nu.
Vi var ovre hos nogle venner og spise igår aftes. De bor et par 100 m. fra os, så vi tænkte vi tog chancen, også fordi Liva elsker at komme over til dem.
Det gik helt godt, hun fik spist lidt agurk, peberfrugt og et enkelt pølsehorn. Men efter et par timer begyndte smerterne at komme igen og hun græd og skreg og ville ikke trøstes så vi tog hjem igen.
Parret venter sig og jeg håber da ikke de er helt skræmte over hvad der måske engang venter dem af børnesygdomme mv. 
Tak fordi i alle har været så søde at spørge til hende 
Lige et par billeder af den stakkels pige og hvordan hun ser ud nu.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld