Regler for salg - når man handler her inde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Pia.

qp skriver:

Personligt synes jeg forhandlingerne skal foregå i debatterne, når man så bliver enige om en pris - ja så ryger man i privaten hvor der jo er mulighed for, at samtale om mere private ting.

Den med at du ikke ønsker andre skal vide hvad du køber kan jeg sleeet ikke forholde mig til... men selvfølgelig, vi er jo alle forskellige.

Jeg tænker lidt ... hvad er det du vil vide angående reglerne når man handler her inde ifht det du skriver i din tråd? (håber ik jeg lyder for hård, i så fald er det slet ik meningen)

Du lyder ikke hård... slet ikke - alle svar kan bruges og jeg tager det hele til mig...

Selve reglen var om jeg havde trådt forkert i forhold til denne handel - skal alt handel forgå i de åbne debatter eller er det okay at handle privat... ? - jeg burde nok læse de retningslinjer der er inden man handler... og så ville jeg samtidig fortælle min historie - og høre om andre ville føle sig snydt i samme tilfælde.. ? og hvis der endelig skulle findes en fejl i denne "sag" om den så ikke lå hos sælger - da det må være op til den pågældende hvem man vil sælge til - nu ved jeg ikke hvor mange vare den anden intereseret køber havde i tankerne - men da jeg købte tre "ting" var det måske "bedre" at sælge til mig ? aner det ikke...

og igen tak for svar - hopper I seng om lidt, så sov godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

qp

Pia. skriver:

Du lyder ikke hård... slet ikke - alle svar kan bruges og jeg tager det hele til mig...

Selve reglen var om jeg havde trådt forkert i forhold til denne handel - skal alt handel forgå i de åbne debatter eller er det okay at handle privat... ? - jeg burde nok læse de retningslinjer der er inden man handler... og så ville jeg samtidig fortælle min historie - og høre om andre ville føle sig snydt i samme tilfælde.. ? og hvis der endelig skulle findes en fejl i denne "sag" om den så ikke lå hos sælger - da det må være op til den pågældende hvem man vil sælge til - nu ved jeg ikke hvor mange vare den anden intereseret køber havde i tankerne - men da jeg købte tre "ting" var det måske "bedre" at sælge til mig ? aner det ikke...

og igen tak for svar - hopper I seng om lidt, så sov godt...

Helt klart, jeg ville også sælge til en der købte 3 ting frem for en ting alt afhængigt af om personen var desperat og tilbød en overpris for varen

Sov godt

Anmeld

19. februar 2011

BABYSOFIE

hej

det er mig der har solgt varen og jeg solgte til den person der sagde først at hun ville købe den, den anden pige spurgte kun til varen, og mere var der ikke i det, men det er jo også min vare så jeg kan vel selv bestemme hvem jeg vil sælge til. men det var jo ikke meningen at der var nogle der skulle blive fornærmet, jeg har selv lige oplevet at mit drømmehus blev solgt for næsen af os, var ikke hurtig nok, men sådan er det jo.

Det eneste jeg har sagt var at jeg havde solgt varen personligt, så hvorfor det så skal gå ud over pia forstår jeg ikke, det er jeg ked af, hun har jo ikke noget med det at gøre.

Tine

Anmeld

19. februar 2011

BABYSOFIE

- skriver:

Det er sælgers ansvar at sørge for den der er først til at ville købe får tingene...

At du så kontakter hende personligt må hun lige ind i hendes tråde og kigge hvordan det ser ud. Og derefter svarer dig.

Når du skriver privat syntes jeg det er under ALT kritik at hun oplyser du har købt det så den anden person kan overfuse dig.

Og seriøst latterligt at gøre over et stykke tøj (hvis jeg forstår rigtigt) 

Så du har intet gjort galt...

Og læser lige der kun er spurgt til varen, ikke sagt man vil købe den, så der da SLET INTET at komme efter.

Søde Pia, slap du bare af og glem personen...

ville bare lige tilføje at jeg ikke har nævnt nogle navne. men den pågældende kan gå ind og se i tråden hvem der skriver til mig og der er sendt en personlig besked.

Anmeld

19. februar 2011

BABYSOFIE

- skriver:

Nej, kunne jeg så se bagefter...

Men uanset hvad svineri at kontakte andre på den måde, vil hun brokke sig må det jo være til sælger... 

ja det er klart at det er til sælger hun skal brokke sig til.

Anmeld

19. februar 2011

slettet_7530

Det kan aldrig nogensinde blive dit problem

Anmeld

19. februar 2011

Maise

Nu er jeg selv sælger herinde, samt på trendsales og har gjort maaaaaaaaaaaaange handler. og det er sælger der jo selv vælger hvem hun vil sælge sine varer til.

Barnlig person, der har fået det forkerte ben ud af sengen og med for lidt indhold i sit liv til at gide at lave et dramaqueen show ud af det.

Anmeld

19. februar 2011

Pia.

Tak for svar alle sammen ... skrev sammen med sælger, og somI kan læse længere oppe har hun ikke fortaltMit navn .... Jeg syntes denne handel er gået fair for sig og det syntes sælger heldigvis også ...Knus og fortsat dejlig lørdag til alle ...

Anmeld

20. februar 2011

KarinaIda

Pia. skriver:

Normalt beklager jeg mig ikke... eller sukker efter opbakning, men lige nu er jeg nød til at høre om jeg er helt galt på den.

Jeg vil gøre historien meget kort og så håber jeg at I vil være søde at give jeres ærlige svar - for det kan jeg tåle at f.

(undskyld allerede nu hvis det bliver lidt indviklet og langt)

Jeg finder noget interesant og ønsker at købe det - sælger har flere forskellige salgs debatter - derfor er det nemmer for mig at sende sælger en PB - da det ikke ligger i samme tråd og så vil jeg også helst handle "privat" med folk ....

Sagen er den at jeg byder på 3 forskellige ting - en af de her ting er der så en anden der også ønsker at købe (jeg har ikke læst alle 3 tråde igennem med tasker, kjoler og smykker, så jeg ser ikke at jeg hopper ind foran en anden, hvis man kan sige det sådan)

Jeg spørg først om det er solgt ? svaret er NEJ ingen af tingene er solgt !!! jeg byder, sælger syntes ikke om prisen - sælger svare tilbage og giver mig hendes pris - jeg slår til - altså overføre penge for de her tre ting ...

Her efter modtager jeg så en besked ( fra en som åbenbart også ønsker at købe en af de ting jeg nu har købt) som jeg personligt syntes er ubehagelig og bliver både kaldt for fræk og beskyld for at ødelægge deres weekend fordi personen nu ikke kan få det her på (vil ikke nærmere ind på det)

jeg har "myret" mig frem og taget hende ved næsen, jeg er skyld i denne kæreste weekend er ødelagt da personen ikke har noget tøj og kun havde råd til denne billige ting - jeg svare tilbage, hun skriver igen, sådan går det frem og tilbage og jeg holder på at jeg mener det må være op til sælger at vælge hvem personen vil sælge til og at jeg underskylder og jeg er ked af hun føler det er min skyld osv. hun fortæstter med at beskylde mig for at snyde med at skrive privat og igen at jeg "myre" mig frem osv.

Jeg skriver til sidst at mit liv er for kort til at gå op i en sådan billig "ting" så hvis hun bor tæt på sælger og dette kan rede hendes weekend vil jeg gerne kontakte sælger og få hende til at trække det fra den kostede...

Men næ nej, nu kan det være lige meget for hun vil ikke med i morgen og alt er ødelagt...

Sagens kerne - jeg kan ikke se det er min skyld, jeg vidste ikke hun ville have "den" og jeg læser ALDRIG hele tråden om dem der byder og spørg. Jeg skrev privat da jeg ønskede 3 forskellige ting (ikke i samme tråd) ... og skriver altid privat når jeg handler...

Købte f.eks 2 par sko i går her inde (privat)

Det må være sælgers valg hvem hun sælger til ikk...

Eller hvad ? er jeg helt galt på den ?

Knus Pia, som virkelig ikke ønsker at snyde nogen, men for fremtiden vil læse alle salgs debatter inden jeg byder..

Hej Pia...

Sikken omgang...

Du har da bestemt ikke "myret" dig ind foran nogen som helst, at du vælger og skirve privat til sælger er da din sag, det er da ikke den anden brugers sag... Kan ikke se, hvorfor denne bruger bliver så mobset over det, for det er som du selv skriver, op til SÆLGER hvem han/hun vil SÆLGE sine ting til...

Jeg læser heller aldrig salgsdebatterne helt igennem, og bliver folk sure over det, ja... så det det deres problem(efter min mening).
Jeg kan ligesom dig, også bedst lide og handle privat, så fandt jeg noget der var meget interessant og i flere tråde, ville jeg da bestemt også skrive privat til sælgeren!!!

Så min ærlige mening er, at du bestemt IKKE er forkert på den....

Knus Karina

Anmeld

20. februar 2011

ulleby

Det må jeg nok sige - sikke en oplevelse. Den havde jeg ikke lige set komme

Men jeg vil give dig ret - det er vel sælger selv der styre hvem de ønsker at sælge deres vare til - så den dårlige fornemmelse du har i maven (vill jeg med garantis også selv have) bør du ikke have

her fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.