Pia. skriver:
Normalt beklager jeg mig ikke... eller sukker efter opbakning, men lige nu er jeg nød til at høre om jeg er helt galt på den.
Jeg vil gøre historien meget kort og så håber jeg at I vil være søde at give jeres ærlige svar - for det kan jeg tåle at f.
(undskyld allerede nu hvis det bliver lidt indviklet og langt)
Jeg finder noget interesant og ønsker at købe det - sælger har flere forskellige salgs debatter - derfor er det nemmer for mig at sende sælger en PB - da det ikke ligger i samme tråd og så vil jeg også helst handle "privat" med folk ....
Sagen er den at jeg byder på 3 forskellige ting - en af de her ting er der så en anden der også ønsker at købe (jeg har ikke læst alle 3 tråde igennem med tasker, kjoler og smykker, så jeg ser ikke at jeg hopper ind foran en anden, hvis man kan sige det sådan)
Jeg spørg først om det er solgt ? svaret er NEJ ingen af tingene er solgt !!! jeg byder, sælger syntes ikke om prisen - sælger svare tilbage og giver mig hendes pris - jeg slår til - altså overføre penge for de her tre ting ...
Her efter modtager jeg så en besked ( fra en som åbenbart også ønsker at købe en af de ting jeg nu har købt) som jeg personligt syntes er ubehagelig og bliver både kaldt for fræk og beskyld for at ødelægge deres weekend fordi personen nu ikke kan få det her på (vil ikke nærmere ind på det)
jeg har "myret" mig frem og taget hende ved næsen, jeg er skyld i denne kæreste weekend er ødelagt da personen ikke har noget tøj og kun havde råd til denne billige ting - jeg svare tilbage, hun skriver igen, sådan går det frem og tilbage og jeg holder på at jeg mener det må være op til sælger at vælge hvem personen vil sælge til og at jeg underskylder og jeg er ked af hun føler det er min skyld osv. hun fortæstter med at beskylde mig for at snyde med at skrive privat og igen at jeg "myre" mig frem osv.
Jeg skriver til sidst at mit liv er for kort til at gå op i en sådan billig "ting" så hvis hun bor tæt på sælger og dette kan rede hendes weekend vil jeg gerne kontakte sælger og få hende til at trække det fra den kostede...
Men næ nej, nu kan det være lige meget for hun vil ikke med i morgen og alt er ødelagt...
Sagens kerne - jeg kan ikke se det er min skyld, jeg vidste ikke hun ville have "den" og jeg læser ALDRIG hele tråden om dem der byder og spørg. Jeg skrev privat da jeg ønskede 3 forskellige ting (ikke i samme tråd) ... og skriver altid privat når jeg handler...
Købte f.eks 2 par sko i går her inde (privat)
Det må være sælgers valg hvem hun sælger til ikk...
Eller hvad ? er jeg helt galt på den ?
Knus Pia, som virkelig ikke ønsker at snyde nogen, men for fremtiden vil læse alle salgs debatter inden jeg byder..
Nu har jeg kun læst dit indlæg og ikke andres .... men udfra det du skriver tænker jeg - ihh altså, hvorfor gider du at spilde din tid på sådanne idioter? ... Jeg tror jeg ville frabede yderligere kontakt fra vedkommende og melde hende til support hvis hun begyndte, at svine mig til... Totalt psyko- drama queen.
Endvidere synes jeg aftaler om pris andre salgsforhandlinger skal foregå i salgstrådene så alle får en fair chance medmindre sælger skriver, at denne gerne vil have bud i privaten.
Men et spørgsmål: Hvorfra ved hun at du havde gang i en handel med sælger nu når du skrev privat med sælger???? - Hvis det er sælger der har udleveret dig, så synes jeg sgu godt nok hun er en klaphat!!