Jaaaaaaaaaaa... (x-factor)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Aves.

Valkyrien skriver:

Patricia røg videre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Chamomile

Jeg synes hun synger fantastisk, så jeg er glad. Jeg tror at det er Talbutikken's datter Felicia, som nu er en engel- at hun sang for i aften. Smuk tanke.

Anmeld

18. februar 2011

Maria-s

Jeg synes hun synger RIGTIG godt, så også  herfra for at hun gik videre

Anmeld

18. februar 2011

qp

Jeg synes Patricia lyder som om hun er ved, at dyrke sex når hun synger .... Og ham der røg ud - han sang jo FANTASTISK men påklædningen var alt for ung/ femset til ham - han så jo helt forkert ud og fremstod noget slæsk pga tøjet/ looket som jeg absolut ikke mener var passende til ham.

Anmeld

18. februar 2011

nilletøz

Millesmammi skriver:

ej hun er bare så dårlig! efter min smag .

lige mine ord!!!!

Anmeld

18. februar 2011

Silvermist

Min ærlige mening. Hun har ødelagt alle de sange hun har sunget. Jeg får gåsehud af hendes stemme, på den ubehagelige måde.

Anmeld

19. februar 2011

Pena

Men for pokker hvor var udstemningen da underholdende i aften. Det rene Jerry Springer.

Jeg synes Patricia er ret sej, MEN jeg synes hun knækker alt for meget i stemmen, og det får det til at lyde lidt skabet. Men i dag var der mindre knæk end sidst. Synes dog grease versionen var ret go.

Anmeld

19. februar 2011

Carina1977

Valkyrien skriver:

Patricia røg videre!!!

Jeg synes hun sang elendigt iaften

Kan ikke helt klare hendes måde at synge på hehe

Men jeg synes godt nok der var mange der sang dårligt iaften

Anmeld

19. februar 2011

Ox.

Silvermist skriver:

Min ærlige mening. Hun har ødelagt alle de sange hun har sunget. Jeg får gåsehud af hendes stemme, på den ubehagelige måde.

Helt enig, som Jonas så pænt sagde "Hooold nu kæft man, hun lyder som en kat i brunst!" haha!

Anmeld

19. februar 2011

Silvermist

Helt enig, som Jonas så pænt sagde "Hooold nu kæft man, hun lyder som en kat i brunst!" haha!

Haha præcis  Og sangen som hun sang i aftes, den må man altså bare ikke ødelægge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.