Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valkyrien skriver: Patricia røg videre!!!
Patricia røg videre!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes hun synger RIGTIG godt, så også herfra for at hun gik videre
Jeg synes Patricia lyder som om hun er ved, at dyrke sex når hun synger .... Og ham der røg ud - han sang jo FANTASTISK men påklædningen var alt for ung/ femset til ham - han så jo helt forkert ud og fremstod noget slæsk pga tøjet/ looket som jeg absolut ikke mener var passende til ham.
Millesmammi skriver: ej hun er bare så dårlig! efter min smag .
ej hun er bare så dårlig! efter min smag .
Min ærlige mening. Hun har ødelagt alle de sange hun har sunget. Jeg får gåsehud af hendes stemme, på den ubehagelige måde.
Men for pokker hvor var udstemningen da underholdende i aften. Det rene Jerry Springer.
Jeg synes Patricia er ret sej, MEN jeg synes hun knækker alt for meget i stemmen, og det får det til at lyde lidt skabet. Men i dag var der mindre knæk end sidst. Synes dog grease versionen var ret go.
Jeg synes hun sang elendigt iaften
Kan ikke helt klare hendes måde at synge på hehe
Men jeg synes godt nok der var mange der sang dårligt iaften
Silvermist skriver: Min ærlige mening. Hun har ødelagt alle de sange hun har sunget. Jeg får gåsehud af hendes stemme, på den ubehagelige måde.
Helt enig, som Jonas så pænt sagde "Hooold nu kæft man, hun lyder som en kat i brunst!" haha!
Haha præcis Og sangen som hun sang i aftes, den må man altså bare ikke ødelægge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128