Jaaaaaaaaaaa... (x-factor)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Manakauapo

Patricia røg videre!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

*Toffee*

Jeg deler desværre ikke din begejstring.. He he..

Jeg synes hun smadrer sangene, særligt grease sangen (tror ikke helt jeg er kommet mig over det).

Anmeld

18. februar 2011

Manakauapo

Jeg synes hun smadrer sangene, særligt grease sangen (tror ikke helt jeg er kommet mig over det).

Grease-sangen var bare så dårlig. Hvis bare hun havde haft lidt mere tempo på, ville det have funket ret godt, tror jeg.

Men syntes ellers hun er rigtig god, og hun har sin egen fede stil. Hun er absolut min favorit.

Anmeld

18. februar 2011

Loa

Hun synger SÅ elendigt!!!

Anmeld

18. februar 2011

Toffi skriver:

Jeg kunne ikke ha skrevet det bedre!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

18. februar 2011

*Toffee*

Valkyrien skriver:

Grease-sangen var bare så dårlig. Hvis bare hun havde haft lidt mere tempo på, ville det have funket ret godt, tror jeg.

Men syntes ellers hun er rigtig god, og hun har sin egen fede stil. Hun er absolut min favorit.

Normaltvis kan jeg egentligt godt lide det specielle, men de to sange hun har sunget indtil nu, der synes jeg bare der er for meget "negle der kører på en tavle" og uhuhuh agtigt.. Jeg kunne egentligt godt tænke mig at høre hende synge helt normalt.

Anmeld

18. februar 2011

mamalicious

Valkyrien skriver:

Patricia røg videre!!!

ENIG !!

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

Kan SLET SLET SLET ikke have Patricia. Hun er en skændsel for ordet musik. Kvindemennesket kan SLET ikke synge, hun er vildt underlig (FOR underlig) og så virker hun sq lidt som om hun er lidt crazy på den ikke fede måde.... nej, hun skulle være røget ud! Meeeen mon ikke hun gør det næste gang? Jeg håber og tror det! 

Anmeld

18. februar 2011

twinny

Toffi skriver:

så enig....

Anmeld

18. februar 2011

Millesmammi

ej hun er bare så dårlig! efter min smag .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.