slået hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

muzen

linselouise skriver:

ok? Hvad betyder det med at gå ind ad? Han hævede ret voldsomt i panden nemlig så puttede netop is på for hævelsens skyld.

Tak for god bedring

ja bulen vil gå ind i hovedet i stedet for. det er efter side en gamle skrøne at man skal komme is på.
det samme med at børn ikke skal ligge ned når de her blodnæse. nej de skal side op også skal man trykke lige under knovlen på næsten så stopper det ret hurtig med at blode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Fru Dinesen

linselouise skriver:

ok? Hvad betyder det med at gå ind ad? Han hævede ret voldsomt i panden nemlig så puttede netop is på for hævelsens skyld.

Tak for god bedring

Heyy nååå lille mand da .... Ik for at male fanden på væggen så må man ik putte is på buler på så små børn da de så kan hæve ind ad..

Men sket er sket ... men ville da lige tjekke ham en ekstra gang i nat bare for at være sikker på alt er lige som det skal være 

Knuss Linda 

Anmeld

18. februar 2011

L.J.L

muzen skriver:

ja bulen vil gå ind i hovedet i stedet for. det er efter side en gamle skrøne at man skal komme is på.
det samme med at børn ikke skal ligge ned når de her blodnæse. nej de skal side op også skal man trykke lige under knovlen på næsten så stopper det ret hurtig med at blode.

Ok det vidste jeg ikke, men tak for tippet, så vil jeg ihvertfald ikke putte is på en anden gang!

Anmeld

18. februar 2011

L.J.L

Fru Dinesen skriver:

Heyy nååå lille mand da .... Ik for at male fanden på væggen så må man ik putte is på buler på så små børn da de så kan hæve ind ad..

Men sket er sket ... men ville da lige tjekke ham en ekstra gang i nat bare for at være sikker på alt er lige som det skal være 

Knuss Linda 

nej det fik jeg også lige fortalt, det vidste jeg slet ikke

-Det var heldigvis så heller ikke så meget han fik is på for han gad det ikke.

Vi tjekker ham mange gange her til aften

Anmeld

18. februar 2011

Frøken Sørensen

Ihh det var da også uheldigt.!  Håber han på trods af bulen er okay!  

Og du er ikke pyller.... Du er en god mor! Det er sku aldrig sjovt når de kære børn slår sig...    Jeg bliver selv skide bekymret hver gang Lucas står sig hårdt!...

Anmeld

18. februar 2011

quar20

linselouise skriver:

Ja, det så bare så voldsomt ud fordi det med det samme blev helt blåt og den røde streg der kom, så tænker man jo bare kraniebrud og alt muligt! (ja jeg er total pylret!)

Men jeg tjekker ham hele tiden efter han er puttet i seng.

Det har ikke noget at gøre med at du er pylleret.. Du er "bare MOR "

Go bedring med ham

Tjek hans rekationer, blir han dårlig osv så er det afsted til lægevagten.. At han ikke har kastet op endnu er kun gode tegn

Anmeld

19. februar 2011

L.J.L

Gitte85 skriver:

Ihh det var da også uheldigt.!  Håber han på trods af bulen er okay!  

Og du er ikke pyller.... Du er en god mor! Det er sku aldrig sjovt når de kære børn slår sig...    Jeg bliver selv skide bekymret hver gang Lucas står sig hårdt!...

årh tak søde

Han virker også ok her idag, men selvfølgelig skulle han lige falde og slå hovedet igen i morges, dog ikke lige så slemt som igår, men puha, det falder sgu da af på et tidspunkt, tænker man bare !

Anmeld

19. februar 2011

L.J.L

quar20 skriver:

Det har ikke noget at gøre med at du er pylleret.. Du er "bare MOR "

Go bedring med ham

Tjek hans rekationer, blir han dårlig osv så er det afsted til lægevagten.. At han ikke har kastet op endnu er kun gode tegn

tusind tak

Han har ikke kastet op og har sovet fint i nat, så det var vidst "bare" en bule

Anmeld

19. februar 2011

quar20

linselouise skriver:

tusind tak

Han har ikke kastet op og har sovet fint i nat, så det var vidst "bare" en bule

Arrhhh det var godt det ikke blev til mere..!!

Det er simpelthen SÅ uhyggeligt når de slår sig - man er sku s¨å bekymret..!!

Jeg tør knap sove når Tino slår sig for alvor..!! Forleden hoppede han i vores sofa ( jeg stod og lavede mad i køkkenet ) - og da jeg så kommer ind siger jeg at han skal sætte sig på rumpen og se tegnefilm - men idet jeg så siger tegnefilm - vrikker han om på foden og falder med hovedet ned i hjørnet på vores sofabord..!! HELDIGVIS er der "kun " en KÆMPE bule og et blåt mærke, men turde slet ikke sove den nat, tænk hvis han nu brækkede sig og jeg ikek hørte det..

Anmeld

19. februar 2011

L.J.L

quar20 skriver:

Arrhhh det var godt det ikke blev til mere..!!

Det er simpelthen SÅ uhyggeligt når de slår sig - man er sku s¨å bekymret..!!

Jeg tør knap sove når Tino slår sig for alvor..!! Forleden hoppede han i vores sofa ( jeg stod og lavede mad i køkkenet ) - og da jeg så kommer ind siger jeg at han skal sætte sig på rumpen og se tegnefilm - men idet jeg så siger tegnefilm - vrikker han om på foden og falder med hovedet ned i hjørnet på vores sofabord..!! HELDIGVIS er der "kun " en KÆMPE bule og et blåt mærke, men turde slet ikke sove den nat, tænk hvis han nu brækkede sig og jeg ikek hørte det..

Eej puha kan da slet ikke have det! Godt din dreng ikke kom mere til. Det kan bare se noget så voldsomt ud, og jeg er SÅ god til at dramatisere tingene, så herhjemme blev der både brugt ord som kraniebrud og hjerneskade Og jeg lukkede heller ikke et øje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.