slået hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.967 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

L.J.L

Min søn på 14 mdr faldt og slå hovedet hårdt ind i hjørnekanten af en reol her til aften, han græd voldsomt og der kom med det samme et blåt mærke og en rød streg i midten fra der han ramte  (behøver jeg at fortælle at jeg føler mig som verdens dårligste mor?). Er der noget jeg skal være opmærksom på når nu det ser så voldsomt ud som det gør?

Vi puttede straks is på, og han var glad og normal igen efter 15 minutter. Men nu er han puttet i seng, og mor her er bare så nervøs og tænker de værste tanker!

Så trænger nok bare lige til at blive beroliget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Snefnug1984

Det du skal være obs på er selvfølgelig hjernerystelse.. men hvis han er glad igen, har han nok ikke ondt. Men vær obs på hans opførsel, pupiller osv. de næste par timer. Men ofte sker der heldigvis ikke mere ved sådan et fald end selve bulen.. men træls er det

Anmeld

18. februar 2011

Kamulla

ork Noah har slået hovedet mange gange.. og første gang kun da han kravlede... tror ikke der er noget.. du gjorde det rigtige.. men når de har slået små slår hovedet.. er det en god idé lige tjekke til dem i ny og næ når de sover de første par timer 

Hilsen Camilla som er Mor til Noah med neger læbe og stor blå bule og 2 løse tænder efter han fik en træ stige svingene i hovedet i BH og landede på munden 

Anmeld

18. februar 2011

L.J.L

Sallisørøver skriver:

ork Noah har slået hovedet mange gange.. og første gang kun da han kravlede... tror ikke der er noget.. du gjorde det rigtige.. men når de har slået små slår hovedet.. er det en god idé lige tjekke til dem i ny og næ når de sover de første par timer 

Hilsen Camilla som er Mor til Noah med neger læbe og stor blå bule og 2 løse tænder efter han fik en træ stige svingene i hovedet i BH og landede på munden 

Puha nej jeg kan slet ikke ha når min dreng kommer til skade så man kan se buler og sådan noget, er nok lidt af en pyllermor..

Jeg tjekker ham konstant når han er faldet i søvn, og så kommer han ind og sover hos os til midnat som han plejer.

Man bliver nok mere hærdet med tiden, håber jeg

(Hvad gør man ved de løse tænder din dreng har fået sig???)

Anmeld

18. februar 2011

Lone Jakobsen

sender dig lige en er sikker på at det gjorde mere ondt på dig end på ham.

så længe han ikke kaster op eller virker fjern, så burde der ikke være grund til bekymring.

Anmeld

18. februar 2011

L.J.L

Snefnug26 skriver:

Det du skal være obs på er selvfølgelig hjernerystelse.. men hvis han er glad igen, har han nok ikke ondt. Men vær obs på hans opførsel, pupiller osv. de næste par timer. Men ofte sker der heldigvis ikke mere ved sådan et fald end selve bulen.. men træls er det

Ja, det så bare så voldsomt ud fordi det med det samme blev helt blåt og den røde streg der kom, så tænker man jo bare kraniebrud og alt muligt! (ja jeg er total pylret!)

Men jeg tjekker ham hele tiden efter han er puttet i seng.

Anmeld

18. februar 2011

L.J.L

nutche skriver:

sender dig lige en er sikker på at det gjorde mere ondt på dig end på ham.

så længe han ikke kaster op eller virker fjern, så burde der ikke være grund til bekymring.

tak  og du har nok ret i at det gør mere ondt på mig en ham.

Altså han virkede rimelig frisk da han var faldet til ro, men han var træt det har han været i et stykke tid inden han faldt også. Nu sover han og så vil jeg tjekke til ham lidt ekstra i aften.

Anmeld

18. februar 2011

muzen

god bedring med ham. husk de små hoveder kan holde til meget mere end vi lige tror.

en anden gang tror jeg ikke du skal komme is på da sådan en bule kan gå indaf i stedet for udaf. har jeg fået fortalt af en af pædagogerne i vsen

Anmeld

18. februar 2011

L.J.L

muzen skriver:

god bedring med ham. husk de små hoveder kan holde til meget mere end vi lige tror.

en anden gang tror jeg ikke du skal komme is på da sådan en bule kan gå indaf i stedet for udaf. har jeg fået fortalt af en af pædagogerne i vsen

ok? Hvad betyder det med at gå ind ad? Han hævede ret voldsomt i panden nemlig så puttede netop is på for hævelsens skyld.

Tak for god bedring

Anmeld

18. februar 2011

Kamulla

linselouise skriver:

Puha nej jeg kan slet ikke ha når min dreng kommer til skade så man kan se buler og sådan noget, er nok lidt af en pyllermor..

Jeg tjekker ham konstant når han er faldet i søvn, og så kommer han ind og sover hos os til midnat som han plejer.

Man bliver nok mere hærdet med tiden, håber jeg

(Hvad gør man ved de løse tænder din dreng har fået sig???)

jaaaa kender det da... og bliver da MØG ked af det hver gang han kommer til skade.. men må indse der kommer mange ulykker i fremtiden..

angående hans tænder så er det 2. gang det sker.. første gang var i VS da han var 11mdr eller sådan.. men de sætter sig fast igen når han slutter med sutten og de bliver hængt på et træ i Zoo om max 3 ugers tid da han så bliver 3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.