Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chatarina skriver: hvor er de bare fine!!!
hvor er de bare fine!!!
Mange mange gange tak.
Tror jeg skal sy et par til vores lille fætter, med de ugler (som Malucca jo siger det er)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rose <3 skriver: Du har da sådan et kreativit gen, så det tror jeg bestemt godt du kan....
Du har da sådan et kreativit gen, så det tror jeg bestemt godt du kan....
bondepigen skriver: Ja men måske er interessen alligevel for lille, fordi jeg ved hvor meget hurtigere min mor og søster er til det skidt...
Ja men måske er interessen alligevel for lille, fordi jeg ved hvor meget hurtigere min mor og søster er til det skidt...
Ja det er nok rigtigt, min læremester er også rigtig hurtig når vi syer sammen. Men skidt pyt, for det jeg laver er jo lavet helt specielt til Malucca fra mig<3
Rose <3 skriver: Ja det er nok rigtigt, min læremester er også rigtig hurtig når vi syer sammen. Men skidt pyt, for det jeg laver er jo lavet helt specielt til Malucca fra mig<3
Rose <3 skriver: Se du forstår jo godt at skrive jysk TARK
Se du forstår jo godt at skrive jysk
TARK
jo jo.... ganske (inter)national er man vel... hi hi
Ni-ko-li-ne skriver: jo jo.... ganske (inter)national er man vel... hi hi
Rose <3 skriver: Jow det er selvf. rigtig nok... Er det skrædder du er uddannet til? Jo altså jeg har haft 2 onsdage formiddager, så det er vel ok så ;)
Jow det er selvf. rigtig nok... Er det skrædder du er uddannet til?
Jo altså jeg har haft 2 onsdage formiddager, så det er vel ok så ;)
Nej Modelsyer, men det er næsten det samme.
Lidt "uddannelse" hjælper alle steder 2 gange her og lidt der
De er flotte
Og hende den skønne er jo bare ja, ...SKØN
Kristinewl skriver: De er flotte Og hende den skønne er jo bare ja, ...SKØN
Love you.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128