Nu har jeg....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
40 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Klumpe-dumpe

også lært at sy bowser.

De er slet ikke så fancy som dem i sy, men lidt stolt er jeg altså. Jeg har ikke syet siden jeg fik min sy-kørekort = MANGE år siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

JustAnotherName

Ja da!! Flot!

Måske jeg er nem at imponere, for jeg evner SLET IKKE at sy - overhovedet!! Desværre. Men jeg bliver så benovret og imponeret over andres kreative evner. For mig er det kunst og magi, hver gang det bare lykkes at ligne rigtigt tøj ...hehe. Og det gør det dér. Så jeg syntes du er DYGTIG, og de er flotte og klær pigebarnet flot

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Ja da!! Flot!

Måske jeg er nem at imponere, for jeg evner SLET IKKE at sy - overhovedet!! Desværre. Men jeg bliver så benovret og imponeret over andres kreative evner. For mig er det kunst og magi, hver gang det bare lykkes at ligne rigtigt tøj ...hehe. Og det gør det dér. Så jeg syntes du er DYGTIG, og de er flotte og klær pigebarnet flot

Ih tak :D Det er nu altså ikke såååå svært at sy dem sammen, nææh nej det er svært at klippe det :S

Jeg har faktisk også syet Maluccas fastelavnsdragt, men billedespam på den dragt må vente lidt endnu.

Anmeld

18. februar 2011

lion

Hvor er de bare fine de bukser

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

lion skriver:

Hvor er de bare fine de bukser

Tak søde Helene, det er jo slet ikke så fancy som det du bla. syer. Men man skal jo starte et sted....

Og så håber jeg snart min læremester begynder med vi skal sy kjoler :D

Anmeld

18. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Det sgu etså ring edda! Gååt gowet!

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

Det sgu etså ring edda! Gååt gowet!

Se du forstår jo godt at skrive jysk

TARK

Anmeld

18. februar 2011

Rosa

Flotte!!! 

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Det er jo bare så sejt gået

Anmeld

18. februar 2011

Klumpe-dumpe

Rosa skriver:

Flotte!!! 

Ihh tak

Syntes det er fedt, selv at kan vælge stoffet så hun ikke ligner de andre piger i dp. (Især en pige Lucca og Malucca er meget ens klædt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.