vægttab :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

JuliaNielsen

D'Damer

Jeg går snart ind i 17 uge og jeg er ved at være meget brkymret over min vægt..

Jeg er nede på 5kg mindre end da jeg blev gravid :s

Jeg har haft ringet til lægen, men han siger der ikke er noget galt i det..

Er bare så bekymret for er lidt overvægtig, og har læst man ikke må tabe sig under graviditet Hver dag tvinger jeg mig selv til at æde til min mave er ved at springe,. Men det er desv ikke så meget jeg kan få ned :s

Jeg døjer ikke med kvalme eller ligende

Er det indbildning, eller er der noget galt..?

Julia 16+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Diana...

Du skal overhoved ikke være bekymret.

Før jeg blev gravid vejet jeg 86 da jeg havde været gravid i 3 måneder vejet jeg 76 da jeg føde vejet jeg 84 5 dage efter vejet jeg 75. så jeg nået aldrig op på min før vægt og der sker ikke dit barn noget for den tager fra dig. 

Så slap du bare af og nyd du ikke tager en masse på 

Anmeld

18. februar 2011

Anitta Kristiansen

jeg tror nu nok det skal komme, men kender det godt har selv tabt mig 7 kg på 10 uger og vejer ikke meget i forvejen, men har fået afvide det er normalt. spis hvad du kan og nyd at du ikke tager helt vildt meget på endnu, for pludselig skal det nok komme. og når lægen også siger der ikke er noget så bare tag det med ro nyd at du ikke skal tabe det senere  

Anmeld

18. februar 2011

JuliaNielsen

Diana... skriver:

Du skal overhoved ikke være bekymret.

Før jeg blev gravid vejet jeg 86 da jeg havde været gravid i 3 måneder vejet jeg 76 da jeg føde vejet jeg 84 5 dage efter vejet jeg 75. så jeg nået aldrig op på min før vægt og der sker ikke dit barn noget for den tager fra dig. 

Så slap du bare af og nyd du ikke tager en masse på 

Dejligt at høre en anden har været i samme situration :-)

Hører bare så mange snakke om de tager på, og jeg gør ikke andet end at tabe mig :s

Anmeld

18. februar 2011

Frk.S

Jeg har nu forstået det sådan, at du må gerne tabe dig, du må bare ikke gå på kur.

Altså du må gerne tabe dig, hvis det er fordi du ikke kan få så meget mad ned, men du må ikke bevidst gå på kur under din graviditet.

Anmeld

19. februar 2011

vitapigen

Hej ven.

Nej du er ikke den eneste. Jeg har indtil uge 14-15 tabt mig 7 kg og der var jeg også vildt bekymret. Min vægt har stået stille i lang til, men var lige på vægten i morges og jeg har næsten taget 1 kg på og jeg er nu i uge 20. Så det skal nok komme når du når længere hen i graviditeten. Men ja man bliver super bekymret for man vil jo kun det bedste for ens lille guldklump

herfra

Anmeld

19. februar 2011

JuliaNielsen

vitapigen skriver:

Hej ven.

Nej du er ikke den eneste. Jeg har indtil uge 14-15 tabt mig 7 kg og der var jeg også vildt bekymret. Min vægt har stået stille i lang til, men var lige på vægten i morges og jeg har næsten taget 1 kg på og jeg er nu i uge 20. Så det skal nok komme når du når længere hen i graviditeten. Men ja man bliver super bekymret for man vil jo kun det bedste for ens lille guldklump

herfra

Ja der gør man,. :-)

Har jo ville ud og jogge lidt hver dag fordi jeg jo er en smule overvægtig, Så fødslen bliver nemmer,. Men har ikke turdet, for 5 kg mindre end for 17 uger siden,. Og hvis jeg begynder at jogge er jeg bange for det skrider meget længer ned.. :s

Anmeld

19. februar 2011

Alberts/

min mor tabte sig med min søster og tog ikke 1 kilo på,, nogle er bare heldigere end andre(;

ikke noget at være nervøs for

Anmeld

19. februar 2011

misspippi

Tag du den bare med ro

Er selv overvægtig og har tabt mig mellem 5 og 7 kilo i starten af begge mine graviditeter. Denne gang har jeg tabt mig 4 kilo og er i uge 15 nu. Døjer godt nok også med en del kvalme og opkast.

Der er absolut intet galt i at man taber sig i graviditeten, så længe man bare kan holde maden nogenlunde i sig.

Jeg har taget henholdsvis 12 og 10 kilo på ialt under de andre graviditeter og de er kommet langsomt på i anden halvdel af graviditeten.

Den lille spunk i maven skal nok tage det den skal bruge og så er det bare dig der må "lide"...

Håber du får lidt ro i sindet og nyder din graviditet.

Anmeld

19. februar 2011

JuliaNielsen

misspippi skriver:

Tag du den bare med ro

Er selv overvægtig og har tabt mig mellem 5 og 7 kilo i starten af begge mine graviditeter. Denne gang har jeg tabt mig 4 kilo og er i uge 15 nu. Døjer godt nok også med en del kvalme og opkast.

Der er absolut intet galt i at man taber sig i graviditeten, så længe man bare kan holde maden nogenlunde i sig.

Jeg har taget henholdsvis 12 og 10 kilo på ialt under de andre graviditeter og de er kommet langsomt på i anden halvdel af graviditeten.

Den lille spunk i maven skal nok tage det den skal bruge og så er det bare dig der må "lide"...

Håber du får lidt ro i sindet og nyder din graviditet.

Det gør jeg skam

tak for rådene :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.