Osterejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2008

Fam. Madsen

der mangler en svar muligehed for jeg kunne spise dem da jeg var gravid men nu kan jeg ikke..

så ja da jeg vár gravid:D
men nu nej:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

eliasogmor

Chrautwald skriver:

JA - jeg kan godt lide osterejer...

eller... har egentlig altid haft sådan lidt et kærlighed/had forhold til dem - på den ene side kunne jeg proppe mig med dem fordi det bare var guf, mens jeg på den anden side kunne kigge på dem, og ikke mindst lugte til dem, og så synes det var det klammeste overhovedet :))

Men JO, jeg har da fortæret et par poser eller 10 - dog tror jeg det er flere år siden jeg sidst har smagt dem :S
- og kan egentlig heller ikke huske om det er kims eller estreallas jeg er til - det er dem der er mest orange og mindst "luftige" ;)

Anette
- som også faldt for de der kanon kugler

har det helt på samme måde....

Anmeld

30. september 2008

Tynen

JA TAK!!

Alt hvad der er chips ryger direkte ned :D

Anmeld

30. september 2008

Rasmine

Tynen skriver:

JA TAK!!

Alt hvad der er chips ryger direkte ned :D

Ja, det ses tydeligt.
;)

Jeg har stemt ja, men vil hellere have ostepops.

Anmeld

30. september 2008

miver

synes osse de smager fatastisk :$

Anmeld

30. september 2008

Lise

Jeg har spist to osterejer idag - de smagte himmelsk! :P

Hvad er forskellen på osterejer og ostepops?

Anmeld

30. september 2008

Kvindemin

JEG VED INGENTING BEDRE END OSTEREJER (L):))

Anmeld

30. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Elsker dem - og det samme gør manden. Og er der noget som er lige så "godt" så er det de der ostekanonkugler (L)

Anmeld

30. september 2008

Kvindemin

Jeanne skriver:

Elsker dem - og det samme gør manden. Og er der noget som er lige så "godt" så er det de der ostekanonkugler (L)

Mmm - især når de smelter på tungen :)

Jeg skal lige på tanken, tror jeg :P

Anmeld

1. oktober 2008

Anne

PiaR skriver:

Ja måske et sjovt spørgsmål...

Hvis vi nu ser bort fra alt vores sundhedshalløj og tænker tilbage på da vi var usude og hyggede med lidt lækkert, er det så virkelig kun mig der er helt vild med osterejer (dem fra Kims)
ALLE jeg taler med (på nær min mor og søster) kan ikke lide osterejer og tænker lidt at der må da være nogen ude i det danske land som er vilde med de små stinkende osteting ;)...

De sælger dem jo i butikkerne endnu, og man måtte da mene at hvis jeg og få andre jeg kender er de eneste der spiste dem at de ville pille dem ned at hylderne ;)

SPISER DU OSTEREJER - JA ELLER NEJ ?

Naturligvis gør jeg det, men jeg må indrømme, at jeg meget mere er til de vingummier, der er formet som en stor colaflaske. Uha de er farlige, de smager bare så godt, og hvis jeg er faldet i søvn med slikskålen ved siden af mig i sengen, så spier jeg dem også når jeg er oppe at tisse om natten :$:P:-o
MUMS!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.