Osterejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: sjovt spørgsmål men, spiser du osterejer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.267 visninger
40 svar
0 synes godt om
30. september 2008

Pia.

Ja måske et sjovt spørgsmål...

Hvis vi nu ser bort fra alt vores sundhedshalløj og tænker tilbage på da vi var usude og hyggede med lidt lækkert, er det så virkelig kun mig der er helt vild med osterejer (dem fra Kims)
ALLE jeg taler med (på nær min mor og søster) kan ikke lide osterejer og tænker lidt at der må da være nogen ude i det danske land som er vilde med de små stinkende osteting ;)...

De sælger dem jo i butikkerne endnu, og man måtte da mene at hvis jeg og få andre jeg kender er de eneste der spiste dem at de ville pille dem ned at hylderne ;)

SPISER DU OSTEREJER - JA ELLER NEJ ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

MetteT

Heh... :)
Det er altså de fedeste emner der blir taget op herinde..:))

Nej, spiser ikke selv osterejer, men er helt tosset med de der ostekugler fra Kims.. Kanon kugler tror jeg de hedder.. MUMS!! :))

-Mette

Anmeld

30. september 2008

Skovurt

JA - jeg kan godt lide osterejer...

eller... har egentlig altid haft sådan lidt et kærlighed/had forhold til dem - på den ene side kunne jeg proppe mig med dem fordi det bare var guf, mens jeg på den anden side kunne kigge på dem, og ikke mindst lugte til dem, og så synes det var det klammeste overhovedet :))

Men JO, jeg har da fortæret et par poser eller 10 - dog tror jeg det er flere år siden jeg sidst har smagt dem :S
- og kan egentlig heller ikke huske om det er kims eller estreallas jeg er til - det er dem der er mest orange og mindst "luftige" ;)

Anette
- som også faldt for de der kanon kugler

Anmeld

30. september 2008

Pia.

He he, rart jeg ikke er den eneste ... har I set man kan få dem med chili nu.... mon ikke man skulle prøve dem en dag... elsker noget der er stærkt... så det er nok lige mig...

Oste knus til jer alle sammen ;) HE HE...

Anmeld

30. september 2008

sbs78

ELSKER OSTEREJER:D:D Min mand kan heller ikke lide dem.

Anmeld

30. september 2008

Pia.

sbs78 skriver:

ELSKER OSTEREJER:D:D Min mand kan heller ikke lide dem.

Nej stakkels mænd... min er også helt mærkelig i ansigtet hvis man åbner sådan en pose...:))

Anmeld

30. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Elsker osterejer, men ikke de som selges i DK..Det skal være de som selges i norge,det er en av de ting jeg altid har med tilbage til DK efter en ferie..I norge heter det ostepop.

Anmeld

30. september 2008

Pia.

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Elsker osterejer, men ikke de som selges i DK..Det skal være de som selges i norge,det er en av de ting jeg altid har med tilbage til DK efter en ferie..I norge heter det ostepop.

Tror faktisk også de hedder ostepops her nu jeg tænker over det ??? men er i tvivl...

Anmeld

30. september 2008

pipsen

:D hihi dem havde jeg glemt eksisterede.. men jooo uhmmm de er da gode

Anmeld

30. september 2008

Nadi

ELSKER DEM (L)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.