Hvad skal I lave iaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Susan1978

*Dobbelt- sorry*

men mere  kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

sarahb

hygge og se x-factor...
Isaac bliver puttet nu her og så skal manden min og jeg bare hygge og tidligt i seng så vi skal ud på familie tur i morgen...

Anmeld

18. februar 2011

K.Rehder

Har lige lavet en ordentlig r*vfuld frikadeller og pizzasnegle til fryseren, så nu har jeg sat mig til rette i sofaen ved siden af manden- og vil nu nyde (vores måske sidste) weekend uden baby

Har bestemt ikke tænkt mig at rejse mig mere idag

God weekend allesammen

Anmeld

18. februar 2011

Tullemor82

Tja i dag har været en sumpe fridag hvor jeg har haft knægten ekstraordinært, det var ellers fars periode, men bhv var lukket og far skulle til socialt arrangement på arbejde her til aften, så han blev min for en dag  han er lige blevet puttet efter disney sjov og nu kører der x-factor, det irriterer mig dog lidt

I morgen skal jeg afleverer ham til farmand kl. 9.45 ved bella center, de skal i lego world  bagefter skal jeg træne, være sammen med en veninde og så videre derfra ud til en jeg dater for tiden  skal nok blive en hyggelig omend travl dag

/Julie

Anmeld

18. februar 2011

Benjamins'mor

Først var vi nede i byen og spise.

Nu sidder kæresten med sin storebror og gamle arbejdskollega og ser live fra Bremen.

Anmeld

18. februar 2011

CarinaSB

Vi sidder og hygger .. Manden har lige været ude i køkkenet og lave dej så vi kan få lune boller .. :D

Anmeld

18. februar 2011

FruHolm <3

Sidder og ser politiskolen og så skal jeg lige have lavet bordkortene til barnedåben mens Oscar sover, så jeg har mulighed for at få det gjort

Anmeld

18. februar 2011

Manakauapo

Susan1978 skriver:

*Dobbelt- sorry*

men mere  kage

Kage? Til imorgen?

Anmeld

18. februar 2011

Lou87

Valkyrien skriver:

Ja, som overskriften siger. Hvad skal I lave iaften?

Herhjemme foregår aftenen foran fjernsynet. Der kommer jo X-factor senere. Sidder med farve i håret ligenu.. Og så skal der pakkes kuffert til weekenden.

Bare helt på mine præmiser. Så hyggeligt

Har li set x-factor og venter på afgørelsen..
Og lillefisen er li ved og få sidste flaske, så ska hun puttes og så skal jeg faktisk også ha farve i håret (også inden personalefest med arbejdet i morgen, ka jeg jo ikk komme til og ligne et eller andet der er løgn når de ellers ikk ser mig mens jeg er på barsel ) og far og mor skal hygge med leje-film.. "drengerøve!" ser ekstrem sjov ud, så det glæder jeg mig til

Anmeld

18. februar 2011

Manakauapo

Lou87 skriver:

Har li set x-factor og venter på afgørelsen..
Og lillefisen er li ved og få sidste flaske, så ska hun puttes og så skal jeg faktisk også ha farve i håret (også inden personalefest med arbejdet i morgen, ka jeg jo ikk komme til og ligne et eller andet der er løgn når de ellers ikk ser mig mens jeg er på barsel ) og far og mor skal hygge med leje-film.. "drengerøve!" ser ekstrem sjov ud, så det glæder jeg mig til

Haha.. Ja, den med farven kender jeg jo godt.  Skal til Introkursus imorgen, og mente heller ikke jeg kunne være "bekendt", at møde op med den farve jeg havde. Så måtte lige igang med selv-farvningen. Syntes selv jeg er sluppet godt fra det, når man nu også tænker på det var første gang.

Jeg tror bare jeg skal tidligt i seng idag. Er såååå træt efter en Tysklandstur idag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.