Hvad skal I lave iaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
39 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Manakauapo

Ja, som overskriften siger. Hvad skal I lave iaften?

Herhjemme foregår aftenen foran fjernsynet. Der kommer jo X-factor senere. Sidder med farve i håret ligenu.. Og så skal der pakkes kuffert til weekenden.

Bare helt på mine præmiser. Så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Herhjemme foregår aftenen foran fjernsynet. Der kommer jo X-factor senere. Sidder med farve i håret ligenu.. Og så skal der pakkes kuffert til weekenden.

Jeg skal sidde og arbejde med lektier som jeg har udskudt pga. alt det her "måske gravid - ved ik om jeg er købt eller solgt" 

Men nu ser det ud til at jeg kan slappe lidt af igen, for blodprøven var ok fin og jeg må bare prøve at nyde det og tro på at værdierne stiger de næste dage.

Så i aften - læsning - hygge - og lidt fejring  

Jeg er meget lykkelig

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Jeg skal lave absolut ingenting. Jeg passer min niece som bare sover. Så jeg er blevet udstyret med chokolade, computer og tv'et Men jeg skal ikke se X-factor, det er slet ikke noget jeg bruger min tid på.

Anmeld

18. februar 2011

wamse

Se tv med datteren min Senere finder jeg en eller anden tøsefilm, som jeg rigtig kan tude til

Anmeld

18. februar 2011

B&J

i aften står den på xfactor og i morgen har kæresten fødselsdag så der er dømt hygge og god mad. og søndag slap af

Anmeld

18. februar 2011

JulieE

Jeg skal hygge mig med 3 store poser vasketøj, der skal lægges sammen og på plads...Og så snakke i tlf med manden. -Han er i Århus og arbjde i denne uge og næste. Suuuper spændende fredag aften

Anmeld

18. februar 2011

Diana...

Vi skal bare slappe vi har lige dækket bor til i morgen hvor vi skal holde Lucas fødselsdag. så nu skal der slappes til i en travl hyggelig dag i morgen. 

Anmeld

18. februar 2011

NoName

skal se kryds-faktor og live fra bremen

Anmeld

18. februar 2011

Sabina92

Valkyrien skriver:

Jeg skal være alene hjemme  I hate it...

Anmeld

18. februar 2011

Susan1978

kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.