Nogle konditorer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

morethanperfect

FrkT skriver:

Ja eller i hvert fald en afstand til det I kan leve med. Men hvis det er din drømmeuddannelse, så er jeg sikkert på I kan finde en løsning der passer jer alle tre 

Ja det tror jeg også godt vi kan .. Og ja har endelig fundet ud af hvad jeg vil efter 6 år .. Heh ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

FrkT

morethanperfect skriver:

Det er bare trist for min kæreste har arb her han er meget glad for .. Hmm .. man tak for hjælpen

Ja.... ved ikke hvor langt der er. Men du KAN jo også overveje enten at pendle, hvis I har bil? Eller også bo på skolehjemmet i hverdage i de perioder du går på skole - så ved jeg godt du skal undvære dit barn der... men det kunne jo også være en mulighed, hvis I ikke er så meget for at flytte.

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

morethanperfect skriver:

Ja det tror jeg også godt vi kan .. Og ja har endelig fundet ud af hvad jeg vil efter 6 år .. Heh ..

Jamen det er da alletiders  Så er det bare det du må gå efter! Og min lillesøster elsker uddannelsen, og nøj hvor bliver hun dygtig til at lave ting. Når Jens og jeg skal giftes ved jeg også godt hvor vi får rabat på bryllypskagen 

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

FrkT skriver:

Ja.... ved ikke hvor langt der er. Men du KAN jo også overveje enten at pendle, hvis I har bil? Eller også bo på skolehjemmet i hverdage i de perioder du går på skole - så ved jeg godt du skal undvære dit barn der... men det kunne jo også være en mulighed, hvis I ikke er så meget for at flytte.

Vi har ingen bil  

Ville sle ikke kunne undvære ham , og min kæreste har svingende arbejdstider så han kan ikke være alene med ham .. 

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

morethanperfect skriver:

Vi har ingen bil  

Ville sle ikke kunne undvære ham , og min kæreste har svingende arbejdstider så han kan ikke være alene med ham .. 

Okay, jamen så er din eneste mulighed jo nok at flytte. I kunne ikke få råd til en bil evt? For så kunne I jo også gøre det så din kæreste pendlede til og fra arbejde i stedet for, hvis I så flyttede?

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

FrkT skriver:

Okay, jamen så er din eneste mulighed jo nok at flytte. I kunne ikke få råd til en bil evt? For så kunne I jo også gøre det så din kæreste pendlede til og fra arbejde i stedet for, hvis I så flyttede?

Nej ingen af os har kørekort heller .. Hehe .. 

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

morethanperfect skriver:

Nej ingen af os har kørekort heller .. Hehe .. 

Armen det er da ikke nemt.... men du er jo på barsel et stykke tid endnu, er du ikke? Så din kæreste har god tid til at finde sig et andet godt job derover evt?

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

FrkT skriver:

Armen det er da ikke nemt.... men du er jo på barsel et stykke tid endnu, er du ikke? Så din kæreste har god tid til at finde sig et andet godt job derover evt?

Han er nemlig ikke uddannet så tror ikke det bliver så nemt .. Heh .. Men snakker med ham når han kommer hjem

mange tak for hjælpen  

Anmeld

18. februar 2011

birthee

Jeg pendlede til skole i Århus, nu her da jeg var igang med at uddanne mig til salgsassistent... Men det er en svær beslutning at træffe, men hvis det vitterlig er det du gerne vil, så håber jeg I sammen kan finde en løsning på det... Det er ikke sådan at din kæreste kan have arbejdstider der kan gøre at han kan hente jeres søn i de perioder hvor du er på skole??? Det kunne da være en mulighed...

En anden ting er jo også, hvor du kan få praktikplads henne...

Knus

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

morethanperfect skriver:

Han er nemlig ikke uddannet så tror ikke det bliver så nemt .. Heh .. Men snakker med ham når han kommer hjem

mange tak for hjælpen  

Det var så lidt.  Og ja, gør det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.