Nogle konditorer ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.486 visninger
28 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

morethanperfect

Hej Piger .

Er der nogle her der er Konditor ??

Hvis ja , må jeg så ik høre om hvor længe jeres udd. tog og hvor man skal starte ??

Knus Tine <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

FrkT

Jeg er ikke konditor, men min lillesøster er ved at uddanne sig til det, og er i forvejen uddannet bager.

Normalt tager uddannelsen til konditor 3 år og 7 måneder. Men min søster tager den på lidt under 2 år (mener jeg nok), da hun i forvejen er udlært bager. Du kan KUN kan blive uddannet til konditor i Ringsted på Sjælland (ved ikke lige hvor du bor). Min søster bor i Randers, hvor hendes læreplads er, og så bor hun på skolehjemmet i Ringsted når hun går på skole.

Anmeld

18. februar 2011

Disa

morethanperfect skriver:

Hej Piger .

Er der nogle her der er Konditor ??

Hvis ja , må jeg så ik høre om hvor længe jeres udd. tog og hvor man skal starte ??

Knus Tine <3

Jeg er udlært konditor

Det er rigtig nok at der kun er en skole man kan gøre uddannelsen færdig på, men der er flere man kan starte den på.

Jeg boede selv på skolehjemmet hver gang fordi jeg kommer fra jylland, men det var rigtig hyggeligt og det er nogle søde mennesker.

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

FrkT skriver:

Jeg er ikke konditor, men min lillesøster er ved at uddanne sig til det, og er i forvejen uddannet bager.

Normalt tager uddannelsen til konditor 3 år og 7 måneder. Men min søster tager den på lidt under 2 år (mener jeg nok), da hun i forvejen er udlært bager. Du kan KUN kan blive uddannet til konditor i Ringsted på Sjælland (ved ikke lige hvor du bor). Min søster bor i Randers, hvor hendes læreplads er, og så bor hun på skolehjemmet i Ringsted når hun går på skole.

Okay tak for svar

Jeg bor på fyn , men der er stadig langt til ringsted

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

Disa skriver:

Jeg er udlært konditor

Det er rigtig nok at der kun er en skole man kan gøre uddannelsen færdig på, men der er flere man kan starte den på.

Jeg boede selv på skolehjemmet hver gang fordi jeg kommer fra jylland, men det var rigtig hyggeligt og det er nogle søde mennesker.

Tusind tak for svar Troede man ku gå på skole i odense ?

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

morethanperfect skriver:

Tusind tak for svar Troede man ku gå på skole i odense ?

Du kan kun tage uddannelsen i Ringsted, det er det eneste sted i DK du kan tage den. Men som Disa skriver kan du tage starten af uddannelsen andre steder også. Men det meste af den skal altså foregå i Ringsted.

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

FrkT skriver:

Du kan kun tage uddannelsen i Ringsted, det er det eneste sted i DK du kan tage den. Men som Disa skriver kan du tage starten af uddannelsen andre steder også. Men det meste af den skal altså foregå i Ringsted.

Nå , så blir jeg vel nød til at flytte til Ringsted .. Hehe ..

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

morethanperfect skriver:

Okay tak for svar

Jeg bor på fyn , men der er stadig langt til ringsted

Ja det er der jo nemlig, specielt når du har kæreste og barn. Men hvis det er det du vil så må I jo måske til at overveje om I kunne flytte tættere på evt?

Anmeld

18. februar 2011

morethanperfect

FrkT skriver:

Ja det er der jo nemlig, specielt når du har kæreste og barn. Men hvis det er det du vil så må I jo måske til at overveje om I kunne flytte tættere på evt?

Det er bare trist for min kæreste har arb her han er meget glad for .. Hmm .. man tak for hjælpen

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

morethanperfect skriver:

Nå , så blir jeg vel nød til at flytte til Ringsted .. Hehe ..

Ja eller i hvert fald en afstand til det I kan leve med. Men hvis det er din drømmeuddannelse, så er jeg sikkert på I kan finde en løsning der passer jer alle tre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.