Fy for ...... Hvad sker der for folk ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Fam. Madsen

jeg synes det er frygtligt at familien har boet i to andre kommuner som har undersøgt sagen og når de så er kommet for tæt på ang. hvad der for gik i familien så flytte de også at høre at brønderslev kommune først gøre noget nu det er sku frygtligt og vide det kunne være stoppet for længst hvis kommuner kommunikeret lidt sammen omkring sådan nogen sager.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Dinna88

WHAT?!

Ja, altså, nu ved jeg selvfølgelig SLET ikke hvordan jeg kan finde det klip igen - men der er nu nok heller ikke nogle herinde de vil se det. Jeg fortryder meget at jeg så det, jeg tudede i takt med drengen  

Jeg tror måske han var 5 eller 6 år. Han havde ikke fortalt sin mor at han havde fået en lille advarsel, mener jeg det var, i skolen fordi han vidste hvor sur hun ville blive. Hun fandt ud af et og gik HELT amok! Først og fremmest så skreg hun ham op i hovedet om hvordan man ikke lyver osv. Så satte hun ham op på badeværelsesbordet, hvor hun spurgte ham om hvad der skete hvis man løj - og han måtte jo så sige at man fik chilisauce i munden, hvilket han så fik. Og han måtte IKKE sluge det. Han fik lov til ats pytte det ud til sidst hvor man så bare så en ulykkelig dreng der ikke turde græde med lyd på  Så spurgte hun ham om hvad der derefter skete, hvor han så sagde at man fik et koldt bad. Og det her bad var så koldt at han SKREG alt hvad han lunger kunne klare  Jeg sidder helt med tårer i øjnene af at skrive det,

Anmeld

18. februar 2011

oo

Dinna88 skriver:

Ja, altså, nu ved jeg selvfølgelig SLET ikke hvordan jeg kan finde det klip igen - men der er nu nok heller ikke nogle herinde de vil se det. Jeg fortryder meget at jeg så det, jeg tudede i takt med drengen  

Jeg tror måske han var 5 eller 6 år. Han havde ikke fortalt sin mor at han havde fået en lille advarsel, mener jeg det var, i skolen fordi han vidste hvor sur hun ville blive. Hun fandt ud af et og gik HELT amok! Først og fremmest så skreg hun ham op i hovedet om hvordan man ikke lyver osv. Så satte hun ham op på badeværelsesbordet, hvor hun spurgte ham om hvad der skete hvis man løj - og han måtte jo så sige at man fik chilisauce i munden, hvilket han så fik. Og han måtte IKKE sluge det. Han fik lov til ats pytte det ud til sidst hvor man så bare så en ulykkelig dreng der ikke turde græde med lyd på  Så spurgte hun ham om hvad der derefter skete, hvor han så sagde at man fik et koldt bad. Og det her bad var så koldt at han SKREG alt hvad han lunger kunne klare  Jeg sidder helt med tårer i øjnene af at skrive det,

nejnejnejnejnejnej!!

jamen HVOR kommer så afsindig en vrede fra??? jeg forstår det ikke? og da overhovedet slet ikke mod børn

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Tjuhl skriver:

nejnejnejnejnejnej!!

jamen HVOR kommer så afsindig en vrede fra??? jeg forstår det ikke? og da overhovedet slet ikke mod børn

Ej, men jeg forstår det heller ikke... Det er frygteligt. Jeg kan slet ikke få ind i mit hoved hvordan folk kan opføre sig sådan.

Anmeld

18. februar 2011

Bondepigen

Tjuhl skriver:

jeg forstår slet ikke at vi som samfund ikke opdager den slags!! der har - uanset hvordan man vender og drejer den - været en hel flok "voksne" udover forældrene der ikke har gjort deres arbejde godt nok. føj for satan! at vi kan være det bekendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.