Fy for ...... Hvad sker der for folk ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Janni.

Læste lige denne artikel på tv2.dk 

Fatter simpelhen ikke hvad der sker for folk 

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37492967:tvang-b%C3%B8rn-til-at-spise-dyreekskrementer.html?forside

Stakkels børn, håber de forældre får en meget hård straf 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

oo

jeg forstår slet ikke at vi som samfund ikke opdager den slags!! der har - uanset hvordan man vender og drejer den - været en hel flok "voksne" udover forældrene der ikke har gjort deres arbejde godt nok. føj for satan! at vi kan være det bekendt

Anmeld

18. februar 2011

Benjamins'mor

Jeg synes simpelthen det er så svinsk af de forældre. Kommunen burde have grebet ind for længe siden. Børnenes liv er helt ødelagt nu.

Anmeld

18. februar 2011

Koen.

OMG !! Arhmen er dybt rystet over at der ikke er nogen der er grebet ind før det er kommet så vidt

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Åh, det vender sig helt i maven på mig. At få hældt kogende tomatsuppe i halsen... Ej.. Ej, men det er jo bare så sindssygt. 

Anmeld

18. februar 2011

oo

Dinna88 skriver:

Åh, det vender sig helt i maven på mig. At få hældt kogende tomatsuppe i halsen... Ej.. Ej, men det er jo bare så sindssygt. 

ikke at man sådan kan gøre det op i hvad der er værst, men jeg blev RIGTIG dårlig af infoen om, at den ældste pige var blevet bedækket af en hest

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Tjuhl skriver:

jeg forstår slet ikke at vi som samfund ikke opdager den slags!! der har - uanset hvordan man vender og drejer den - været en hel flok "voksne" udover forældrene der ikke har gjort deres arbejde godt nok. føj for satan! at vi kan være det bekendt

Anmeld

18. februar 2011

<3

Det er en skamplet på dansk samfund! Alle aspekter ved det, ingen der hjalp igennem flere kommuner, sex med heste, kogende tomatsuppe, tvunget til at udføre oralsex på en 8årig, tvunget til at tisse på sin søster osv...

Er direkte kvalm af det! Ad!

Anmeld

18. februar 2011

Dinna88

Tjuhl skriver:

ikke at man sådan kan gøre det op i hvad der er værst, men jeg blev RIGTIG dårlig af infoen om, at den ældste pige var blevet bedækket af en hest

Nej nej, det var heller ikke sådan mit "eksempel" var ment. Det hele er bare SÅ grumt og inhumant. Er totalt chokeret over det. At der nogle mennesker der kan finde på det..

Mit eksempel kom mere af den video der var lagt op herinde engang... Den var fra Dr. Phil, hvor en mor hældte chillisauce i munden på sin søn, og så måtte han ikke sluge det. 

Anmeld

18. februar 2011

oo

Dinna88 skriver:

Nej nej, det var heller ikke sådan mit "eksempel" var ment. Det hele er bare SÅ grumt og inhumant. Er totalt chokeret over det. At der nogle mennesker der kan finde på det..

Mit eksempel kom mere af den video der var lagt op herinde engang... Den var fra Dr. Phil, hvor en mor hældte chillisauce i munden på sin søn, og så måtte han ikke sluge det. 

WHAT?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.