piger se her !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

NessaXenia

jeg vil også gerne give nogle penge til de 2, men kan først d. 1/3..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

kamillapetersen91

Joan ( Smallie ) skriver:

Og nu kan jeg godt se det er nemt for mig bare at slynge et konto nr ud til dig for det kunne jo være hvilket som helst.

Men jeg ved ikke hvordan det ellers skal gøres. Jeg vil sige dig så meget at hele juli kan stå inde for hvem jeg er og er ret sikker på hvis du kontakter Henrik så vil han også sige god for mig

Den besked jeg har givet dig er fra hendes facebook og juli har valgt at overføre samlet og skrive det er fra juli.

men nu er jeg jo ikke lige fra den gruppe... og har godt set den besked på facebook.. men der er nogle der overføre nogle penge til mig nu her.. også kunne jeg overføre dem til den der giver dem samlet evt ? men som sagt er ikke i juli gruppe

Anmeld

18. februar 2011

wamse

Du tror ikke på det fordi hun ikke har skrevet det i hendes profil? eller hvordan skal man lige forstå det?

Steffen omkom i mandags ved 7.30 tiden og jeg tror Heidi har haft bare lidt andet at tænke på end skrive i hendes profil at hendes elsket mand er død.

Jeg tror det der menes er, at vi, som ikke er venner med hende her inde, ikke kan se noget som helst på hendes profil, pga af hendes indstillinger. Ligesom jeg selv har lavet det sådan, at det kun er mine venner, der kan læse min profil.

Anmeld

18. februar 2011

Joan ( Smallie )

kamillapetersen91 skriver:

men nu er jeg jo ikke lige fra den gruppe... og har godt set den besked på facebook.. men der er nogle der overføre nogle penge til mig nu her.. også kunne jeg overføre dem til den der giver dem samlet evt ? men som sagt er ikke i juli gruppe

Jeg syntes da selv du skal overføre dem 

For det er jo dig der har gjort alt for arbejdet for det og det vil jeg ikke tage æren for hvis man kan sige det sådan. Du kan jo bare skrive at det er fra baby af

Anmeld

18. februar 2011

kamillapetersen91

Jeg syntes da selv du skal overføre dem 

For det er jo dig der har gjort alt for arbejdet for det og det vil jeg ikke tage æren for hvis man kan sige det sådan. Du kan jo bare skrive at det er fra baby af

ja, det gør jeg

Anmeld

18. februar 2011

kamillapetersen91

wamse skriver:

Jeg tror det der menes er, at vi, som ikke er venner med hende her inde, ikke kan se noget som helst på hendes profil, pga af hendes indstillinger. Ligesom jeg selv har lavet det sådan, at det kun er mine venner, der kan læse min profil.

der er et link her 

https://www.baby.dk/debat/90849pi1/moedre-juli/hej-piger.aspx

Anmeld

19. februar 2011

kamillapetersen91

sleet ingen ?!

Anmeld

19. februar 2011

Mathilde

Hvordan gør vi? Hvor sætter vi pengene ind og hvor meget skal vi give?

Anmeld

19. februar 2011

Kamilla-m

Du tror ikke på det fordi hun ikke har skrevet det i hendes profil? eller hvordan skal man lige forstå det?

Steffen omkom i mandags ved 7.30 tiden og jeg tror Heidi har haft bare lidt andet at tænke på end skrive i hendes profil at hendes elsket mand er død.

var sjovt nok  ikke det jeg skrev. jeg skrev at jeg ikke kunne se noget overhoved i hendes profil, navn, billede, alder eller noget som helst, og det ville da være meget rart hvis man har lyst til at være med til den bukket, at man kunne se hvem man gav den til!!!!!!

Anmeld

19. februar 2011

kamillapetersen91

Mathilde skriver:

Hvordan gør vi? Hvor sætter vi pengene ind og hvor meget skal vi give?

ppå min konto også køber jeg en blomst til hende og aflevere den... de andre har sat 50 kr ind... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.