piger se her !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

kamillapetersen91

MortilMogL skriver:

jeg kan intet overhoved se i hendes profil

hvad mener du ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Kamilla-m

kamillapetersen91 skriver:

hvad mener du ? 

der står overhoved intet i hendes profil?

Anmeld

18. februar 2011

kamillapetersen91

MortilMogL skriver:

der står overhoved intet i hendes profil?

jo her !!

https://www.baby.dk/debat/90849pi1/moedre-juli/hej-piger.aspx

Anmeld

18. februar 2011

Carina1977

Hvad så med hende der mistede sin 12-årige datter? Jeg synes det er synd at gøre forskel, for begge tilfælde er tragiske

Jeg vil godt give noget til en buket  men ville virkelig også gerne give noget til hende med den 12-årige datter der er død. Nogen der ved, om der også bliver samlet ind til det?

Anmeld

18. februar 2011

kamillapetersen91

Carina1977 skriver:

Hvad så med hende der mistede sin 12-årige datter? Jeg synes det er synd at gøre forskel, for begge tilfælde er tragiske

Jeg vil godt give noget til en buket  men ville virkelig også gerne give noget til hende med den 12-årige datter der er død. Nogen der ved, om der også bliver samlet ind til det?

ej det har jeg slet ikk vist noget om.. så ved jeg faktisk ikke engang

men det kunne man jo prøve at undersøge...

Anmeld

18. februar 2011

kamillapetersen91

Carina1977 skriver:

hvad er det for noget ? ;(

Anmeld

18. februar 2011

Diana...

Carina1977 skriver:

Åhh øv er det også en her inde fra eller? 

Det er så forfærdeligt begge dele og jeg ville også rigtig gerne hjælpe men det kan bare ikke blive før d. første da vi stå selv og ha måtte låne penge til overlevelse resten af måneden 

Åhh det må være så forfærdeligt at midste sine nærmeste 

Anmeld

18. februar 2011

Carina1977

kamillapetersen91 skriver:

hvad er det for noget ? ;(

Der var et indlæg herinde om det. Hun mistede sin 12-årige datter ved en trafikulykke...mener det var mandag aften. det er bare så tragisk

Men hvis du giver mig dit kontonummer og et beløb der skal overføres. Så får jeg lige overført det. Selvfølgelig skal hun have en buket. det er tragisk med hendes mand

Anmeld

18. februar 2011

Carina1977

Diana... skriver:

Åhh øv er det også en her inde fra eller? 

Det er så forfærdeligt begge dele og jeg ville også rigtig gerne hjælpe men det kan bare ikke blive før d. første da vi stå selv og ha måtte låne penge til overlevelse resten af måneden 

Åhh det må være så forfærdeligt at midste sine nærmeste 

Ja det er også en herinde fra. jeg kan desværre ikke huske hvad hun hedder.

Anmeld

18. februar 2011

kamillapetersen91

Carina1977 skriver:

Der var et indlæg herinde om det. Hun mistede sin 12-årige datter ved en trafikulykke...mener det var mandag aften. det er bare så tragisk

Men hvis du giver mig dit kontonummer og et beløb der skal overføres. Så får jeg lige overført det. Selvfølgelig skal hun have en buket. det er tragisk med hendes mand

hvad skal vi sige af beløb ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.