Update på en blefri Tjalfe ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

TbCp

Hvor er det flot!!!

Og iiih hvor er jeg midsundelig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

<3

dorthemus skriver:

Så må I igang igen  Vil også gerne have en mere, men ikke ligenu

Uh sikken en udvikling Spændende hvornår det så bliver

Ja vi snakker om det og er vist også ved at være der. Men økonomien siger at jeg skal have et job inden jeg bliver gravid igen...

Anmeld

18. februar 2011

<3

TbCp skriver:

Hvor er det flot!!!

Og iiih hvor er jeg midsundelig!

Jamen det er så svært med sådan noget. Det sker når det sker Det er en vigtig lektie i at kunne give mere og mere slip på sit barn

Anmeld

18. februar 2011

<3

JulieE skriver:

HVor er han sej... Tjalfe drengen!!! Så fedt!!! Men kan godt hukse følelsen af de er er en lille baby mere

JA det er meget ambivalent! Superstolt over min store dreng og fyldt med vemod over at han nu er blevet så stor!

Anmeld

18. februar 2011

dorthemus

Kirle skriver:

Uh sikken en udvikling Spændende hvornår det så bliver

Ja vi snakker om det og er vist også ved at være der. Men økonomien siger at jeg skal have et job inden jeg bliver gravid igen...

Ja ja men vil ikke uden en mand næste gang...så det har laaaaange udsigter

Anmeld

18. februar 2011

<3

dorthemus skriver:

Ja ja men vil ikke uden en mand næste gang...så det har laaaaange udsigter

Aaahh ja nu må vi se. Ingen ved hvad fremtiden bringer

Anmeld

18. februar 2011

JulieE

Kirle skriver:

JA det er meget ambivalent! Superstolt over min store dreng og fyldt med vemod over at han nu er blevet så stor!

Ja, det er så dobbelt. jeg synes dte blev helt slemt da vi solgt først barnevognen og siden både klapvogn og cykeltraileren... Puha... Så er der virkelig ingen småbørn mere... Kun store ret selvhjulpne børn Lige nu er jeg evd at gå i krise over, at fra maj er Line en af de store i børnehaven... Den der lille lommelort af finke, kan sgu da ikke være en af de store

Anmeld

18. februar 2011

<3

JulieE skriver:

Ja, det er så dobbelt. jeg synes dte blev helt slemt da vi solgt først barnevognen og siden både klapvogn og cykeltraileren... Puha... Så er der virkelig ingen småbørn mere... Kun store ret selvhjulpne børn Lige nu er jeg evd at gå i krise over, at fra maj er Line en af de store i børnehaven... Den der lille lommelort af finke, kan sgu da ikke være en af de store

DET er hun heller ikke! Det er fup og fidus det hele! Det er bare noget de finder på dernede i bvh. Og ja er ret meget i spåner over at Tjalfe snart vokser ud af sit cykelsæde og vi kigger efter en cykel med støttehjul til ham!

Det var jo igår jeg kørte ham ind i vs!??!

Anmeld

18. februar 2011

JulieE

Ja, jeg er også sikker på det hele er fup og fidus... Tiden kan sgu da ikke gå så hurtigt

Hvilken str cykel skal han have? Vi har måske en, hvis den må være brugt...

Anmeld

18. februar 2011

<3

JulieE skriver:

Ja, jeg er også sikker på det hele er fup og fidus... Tiden kan sgu da ikke gå så hurtigt

Hvilken str cykel skal han have? Vi har måske en, hvis den må være brugt...

Det må den gerne. Tror de snakkede om en 16tommer men måske skal den være større - han har jo vokset noget siden december. Gad vide hvornår han stopper????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.