Update på en blefri Tjalfe ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

<3

Anke skriver:

Årh, skønt! Det er da også et helt vildt stort skridt for sådan en lille dreng.

Er de gode til at støtte op om det i børnehaven?

Ja det tror jeg. Han har jo ikke brugt ble i bvh længe. Siden december til hviletimen og siden august sådan når han er, så det er de da Og jo der har da sket uheld men det gør der jo og han er fin med uheld dernede også så det vil jeg mene. Det er heldigvis en god bvh han går i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

twinboys

Kirle skriver:

Ja det er det vel. Kan som sagt slet ikke rumme at jeg aldrig skal købe flere bleer Synes jo bare han er min lille baby endnu!

Men jo kommer da til at spare penge OG slippe for slæbe bleer hjem. DET sidste glæder jeg mig til!

smiler

Anmeld

18. februar 2011

smokin

Kirle skriver:

ja ingen uheld hele natten og heller ingen betænkligheder da han ville ind i vores seng, så nu er det vist officielt at vi har en helt blefri dreng på 3 år og 3 mdr! Det havde jeg skisme ikke troet!

Kan ikke dreje min hjerne om det faktum at jeg aldrig skal købe bleer til ham mere!

Tillykke - det lyder da rigtig dejligt!

Anmeld

18. februar 2011

<3

Zette skriver:

Tillykke - det lyder da rigtig dejligt!

Det er så skønt! Ingen baby her mere

Anmeld

18. februar 2011

dorthemus

Kirle skriver:

TAK!! Det er vildt som det bare går stærkt i øjeblikket! Moren her kan jo slet ikke følge med!

Kender godt følelsen

Anmeld

18. februar 2011

Becks

Kirle skriver:

ja ingen uheld hele natten og heller ingen betænkligheder da han ville ind i vores seng, så nu er det vist officielt at vi har en helt blefri dreng på 3 år og 3 mdr! Det havde jeg skisme ikke troet!

Kan ikke dreje min hjerne om det faktum at jeg aldrig skal købe bleer til ham mere!

Hvor er han god! Sådan Tjalfe

Anmeld

18. februar 2011

JulieE

HVor er han sej... Tjalfe drengen!!! Så fedt!!! Men kan godt hukse følelsen af de er er en lille baby mere

Anmeld

18. februar 2011

<3

Tutter skriver:

Hvor er han god! Sådan Tjalfe

Ja han er super skøn! Lige som han skal være - altså borset fra at han nok vokser op lidt for hurtigt

Anmeld

18. februar 2011

<3

dorthemus skriver:

Kender godt følelsen

Ja og det bliver kun værre - er så skruk om en lille en til som kan ligge på mig i et års tid

Anmeld

18. februar 2011

dorthemus

Kirle skriver:

Ja og det bliver kun værre - er så skruk om en lille en til som kan ligge på mig i et års tid

Så må I igang igen  Vil også gerne have en mere, men ikke ligenu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.