Jeg vil også møde jer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Dictes mor

anna-jonas skriver:

Jeg er med...........................og vil da gerne have en bette ønskeliste, så du kan få en "voksengave", når nu, du bli'r 30 somre.

Dejligt, dejligt initiativ, søde Camilla.

Men jeg kommer altså på besøg før..............................for jeg har så meget tøj til Dicte-pigen.

Mette, kom endelig forbi, du er meget velkommen, jeg går jo hjemme de fleste dage, så du er velkommen enten en mandag, onsdag eller torsdag eller i weekenden en gang, alt efter hvad der passer dig bedst  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

JustAnotherName

Jeg og mine piger vil også MEGET GERNE komme. Og jeg håber, at det kommer til at kunne lade sig gøre. Det er jo godt nok lige en uge før Celina fylder 2 år, så jeg satser på, at vi først skal fejre fødselsdag for hende weekenden efter .....men det afhænger også af gæster/familie PLUS at jeg er i arbejde (næsten færdig med sidste praktik) på dét tidspunkt, og endnu ikke ved, om jeg ender med at skulle arbejde i lige netop dén weekend.

Men jeg noterer datoen, og HÅBER at vi, når tiden nærmer sig, kan sige 100% ja tak til indbydelsen........For jeg klarer da ikke, at blive "snydt" for et NS-træf IGEN (så mangler jeg lige en smiley med ticks hér, hehe)

Godt initiativ   ....Og nøøøøjjj, hvor jeg håber vi ses!!

Anmeld

18. februar 2011

Ida.

Åh, jeg vil MEGET gerne komme - men er nødt til at sige ja med forbehold, da vi afleverer speciale d. 23. maj, så det afhænger af, hvor godt vi er med...vi er supergode til at planlægge vores tid, så jeg håber, det ikke er noget problem

Anmeld

18. februar 2011

Vingummien

Dictes mor skriver:

Jeg har gået og været helt grøn af misundelse over, at I mødtes i sidste weekend allesammen, og jeg ikke kunne være med. 

Jeg vil derfor gerne invitere jer alle fra navlestreng til hyggefrokost herhjemme hos mig i anledning af min 30 års fødselsdag og indflytningsfejring

Jeg vil gerne invitere jer til forårshygge herude på landet lørdag d. 14. maj. Jeg håber, at der er mange af jer, der vil og kan komme. Og så håber jeg, at der til den tid er dejligt vejr, så vi kan være udenfor en masse, for det er ligesom det man skal, når man bor på landet

ihhhh hvor hyggeligt. jeg skulle i hvert fald gerne kunne

Anmeld

18. februar 2011

MORJESPERSEN

Dictes mor skriver:

Jeg har gået og været helt grøn af misundelse over, at I mødtes i sidste weekend allesammen, og jeg ikke kunne være med. 

Jeg vil derfor gerne invitere jer alle fra navlestreng til hyggefrokost herhjemme hos mig i anledning af min 30 års fødselsdag og indflytningsfejring

Jeg vil gerne invitere jer til forårshygge herude på landet lørdag d. 14. maj. Jeg håber, at der er mange af jer, der vil og kan komme. Og så håber jeg, at der til den tid er dejligt vejr, så vi kan være udenfor en masse, for det er ligesom det man skal, når man bor på landet

Jeg vil meget gerne komme

Glæder mig allerede.....

Anmeld

18. februar 2011

Skouboe

Jeg starter tilbage på arbejde allerede 1. maj, så jeg kan desværre ikke komme, men jeg håber at I allesammen får en hyggelig dag

Anmeld

19. februar 2011

ooo

NARJJJ altså, der kan jeg jo ikke.

Skal til bryllup og repræsentere alle de tykke gravide den dag. Må sende jer nogle billeder af mig iført telt, sådan løbende hele dagen. Jeg er jo en fryd for øjet, og klemt ned i noget storblomstret satin, jamen så bliver det ikke bedre...eller...

Anmeld

19. februar 2011

Barbamama

Åh jeg kan se det er en rejse på 4timer, så jeg springer over... Øv!

Anmeld

19. februar 2011

msax

Dictes mor skriver:

Åhh manner hvor jeg glæder mig...

Du kan godt regne med at jeg kommer sammen med Mille og Malte.

IHH det bliver så godt...

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

Må jeg komme med Jonte?  Det er jo "lige om hjørnet" fra Århus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.