Jeg vil også møde jer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.158 visninger
29 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Dictes mor

Jeg har gået og været helt grøn af misundelse over, at I mødtes i sidste weekend allesammen, og jeg ikke kunne være med. 

Jeg vil derfor gerne invitere jer alle fra navlestreng til hyggefrokost herhjemme hos mig i anledning af min 30 års fødselsdag og indflytningsfejring

Jeg vil gerne invitere jer til forårshygge herude på landet lørdag d. 14. maj. Jeg håber, at der er mange af jer, der vil og kan komme. Og så håber jeg, at der til den tid er dejligt vejr, så vi kan være udenfor en masse, for det er ligesom det man skal, når man bor på landet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Karo

Hvor lyder det hyggeligt Camilla. Jeg vil lige undersøge om det er muligt for mig at komme med, for det vil jeg da helt vildt gerne

Anmeld

18. februar 2011

lion

Jeg vil da gerne med, men skal lige undersøge det først

Anmeld

18. februar 2011

Ni-ko-li-ne

jeg vil så frygteligt gerne! Martin får meget meget skæve arb tider her fra 1/3 så jeg er lige nødt til at vente med et endeligt svar! men jeg vil gerne!

Anmeld

18. februar 2011

Dictes mor

Selvfølgelig, jeg ville også bare lige sætte en dato, så er der noget at forholde sig til, og så er det i god tid, så I har en chance for at finde ud af, om I kan eller ikke Der bliver selvfølgelig fulgt op på det senere.

Anmeld

18. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Selvfølgelig, jeg ville også bare lige sætte en dato, så er der noget at forholde sig til, og så er det i god tid, så I har en chance for at finde ud af, om I kan eller ikke Der bliver selvfølgelig fulgt op på det senere.

alles gut! :0)

ih jeg glæder mig! og jeg glæder mig til at få styr på om jeg kan

Anmeld

18. februar 2011

Lilac

Hvor lyder det skønt! Jeg vil også lige vende tilbage, men nej, hvor kunne det være dejligt at se jer alle igen 

Anmeld

18. februar 2011

ChatH

IHHH det tror jeg bestemt gerne vi vil, skal dog lige finde ud af om vi vil overnatte derovre og sådan er det tøse komsammen eller med påhæng

Anmeld

18. februar 2011

Dictes mor

Chatarina skriver:

IHHH det tror jeg bestemt gerne vi vil, skal dog lige finde ud af om vi vil overnatte derovre og sådan er det tøse komsammen eller med påhæng

Jeg havde egentlig bare tænkt tøsekomsammen. Men har ikke overvejet det sådan nøjere.

Anmeld

18. februar 2011

ChatH

Dictes mor skriver:

Jeg havde egentlig bare tænkt tøsekomsammen. Men har ikke overvejet det sådan nøjere.

bare mere om jeg skal bede manden om at fnde på noget at lave for gider ikke køre så langt med tre unger alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.