Hvordan får jeg blomsten ud af udstikkeren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Pige2009

MarianneSonne skriver:

Ja, så har jeg lige lavet min første kage  med mmf. MEEEEN...jeg har købt sådan nogle mørkeblå udstillere fra kagebutikken. Se dem her: http://kagebutikken.dk/product.asp?product=1530

Men hvordan får jeg de udstikkede blomster ud af udstikkeren. Når jeg har stukket dem ud, så sidder mmf'en jo tilbage i udstikkeren og lader sig ikke liste ud, uden at jeg ødelægger det hele  Er der ikke et fif?

På forhånd tak, og i får lige et billede i morgen af min jomfru-kage.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Det er grunden til, at jeg har købt plunger Hvad med en lille tandstik til at lirke dem ud med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

twinboys

MarianneSonne skriver:

Jeg tænkte faktisk på at købe noget da jeg var ude at handle idag, men gik alligevel forbi. Det må med i kurven næste gang.

smiler...

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

MarianneSonne skriver:

Jeg tænkte faktisk på at købe noget da jeg var ude at handle idag, men gik alligevel forbi. Det må med i kurven næste gang.

smiler...

Anmeld

18. februar 2011

mariamiss6

MarianneSonne skriver:

Nu prøvede jeg lige, og det lykkedes, i hvert fald med det store blad  Tusinde tak, nu er min første rose færdig

Anmeld

19. februar 2011

mariamiss6

MarianneSonne skriver:

Jeg overvejede faktisk det med at plastre det hele ind i flourmelis, men ville gerne udgå at få det oven på blomsterne. Syntes at det er umuligt at børste af igen og mener at blomsterne bliver blanke, hvis jeg børster dem med en våd pensel. Men vil da lige prøve det igen.

Tak for hjælpen

www.stjerneleg.dk

Du skal heller ikke overplastre dem med det

Du skal bare tage en anelse på, og så tørre det godt ud, næsten børste det helt af igen... 

Hvis du sigter din flormelis inden du bruger det, så bliver det så fint at det ikke klumper og laver mærker i din fondant, og du kan bedre få det væk igen

Anmeld

19. februar 2011

Mi

mariamiss6 skriver:

Du skal heller ikke overplastre dem med det

Du skal bare tage en anelse på, og så tørre det godt ud, næsten børste det helt af igen... 

Hvis du sigter din flormelis inden du bruger det, så bliver det så fint at det ikke klumper og laver mærker i din fondant, og du kan bedre få det væk igen

Tak for rådet, det vil jeg helt sikkert prøve næste gang. Det tager lige det fine af pyntet, at det er fuld af flourmelis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.