Hvordan får jeg blomsten ud af udstikkeren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Mi

Ja, så har jeg lige lavet min første kage  med mmf. MEEEEN...jeg har købt sådan nogle mørkeblå udstillere fra kagebutikken. Se dem her: http://kagebutikken.dk/product.asp?product=1530

Men hvordan får jeg de udstikkede blomster ud af udstikkeren. Når jeg har stukket dem ud, så sidder mmf'en jo tilbage i udstikkeren og lader sig ikke liste ud, uden at jeg ødelægger det hele  Er der ikke et fif?

På forhånd tak, og i får lige et billede i morgen af min jomfru-kage.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Manakauapo

Brug en blød pensel og tryk forsigtigt med penslen inde i midten.

Ikke andet kan du bruge en tynd synål!

Anmeld

17. februar 2011

Bellinda89

MarianneSonne skriver:

Ja, så har jeg lige lavet min første kage  med mmf. MEEEEN...jeg har købt sådan nogle mørkeblå udstillere fra kagebutikken. Se dem her: http://kagebutikken.dk/product.asp?product=1530

Men hvordan får jeg de udstikkede blomster ud af udstikkeren. Når jeg har stukket dem ud, så sidder mmf'en jo tilbage i udstikkeren og lader sig ikke liste ud, uden at jeg ødelægger det hele  Er der ikke et fif?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Kan du ikke prikke dem ud med en lille nål ?

Anmeld

17. februar 2011

mariamiss6

Du skal huske at dyppe dem godt i flormelis, og gnub eventuelt lidt ind oven på fondanten også... Og sørg for at fondanten ikke er FOR fugtig, den skal ikke være tør så den revner, men gerne en anelse tør, synes jeg i hvert fald....

Anmeld

18. februar 2011

Mi

mariamiss6 skriver:

Du skal huske at dyppe dem godt i flormelis, og gnub eventuelt lidt ind oven på fondanten også... Og sørg for at fondanten ikke er FOR fugtig, den skal ikke være tør så den revner, men gerne en anelse tør, synes jeg i hvert fald....

Jeg overvejede faktisk det med at plastre det hele ind i flourmelis, men ville gerne udgå at få det oven på blomsterne. Syntes at det er umuligt at børste af igen og mener at blomsterne bliver blanke, hvis jeg børster dem med en våd pensel. Men vil da lige prøve det igen.

Tak for hjælpen

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. februar 2011

Mi

CelinasMoarh skriver:

Kan du ikke prikke dem ud med en lille nål ?

Det tænkte jeg slet ikke på  Det skal da lige prøves

www.stjerneleg.dk

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

MarianneSonne skriver:

Marianne

www.stjerneleg.dk

palmin er også godt, men ikke for meget...

Anmeld

18. februar 2011

Bellinda89

MarianneSonne skriver:

Det tænkte jeg slet ikke på  Det skal da lige prøves

www.stjerneleg.dk

" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />

Anmeld

18. februar 2011

Mi

mariamiss6 skriver:

Nu prøvede jeg lige, og det lykkedes, i hvert fald med det store blad  Tusinde tak, nu er min første rose færdig

Anmeld

18. februar 2011

Mi

twinboys skriver:

palmin er også godt, men ikke for meget...

Jeg tænkte faktisk på at købe noget da jeg var ude at handle idag, men gik alligevel forbi. Det må med i kurven næste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.