En der kender til det(blå læber)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Pige2009

Held og lykke ved lægen. Giver du lige en update?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

eElak

HejsaMin søn har haft en tendens til at blive blå om læber/mundregion, hænder og fødder. Vi var igennem den store udredning for at finde ud af at han ikke fejler noget som helst. Det kan hænge sammen med hvordan blodet ilter og lign. Min knægt bliver stadig blå indimellem men det er ikke så slemt som hans første år.

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

4kløver skriver:

Ja.. den står også på lægen i morgen..

Giv lige en update når i kommer hjem

Anmeld

18. februar 2011

4kløver

Alt så fint ud.. Men jeg tænker stadig over hvad pokker det er..

Anmeld

18. februar 2011

Lone Jakobsen

Isac (min store søn) havde det også af og til, og Rasmus har det også. nogen gange er det ret længe (måske en time eller der omkring)

jeg synes det ser meget ubehageligt ud, men da han ikke har andre "gener" har jeg ikke haft ham til læge. ved hans bror gik det over af sig selv.

Anmeld

18. februar 2011

Nemesis

Sara har været igennem hele møllen...vi blev endda indlagt da hun var lille fordi hun både var blå og ikke tog på.

Hun bliver stadig helt blåsort rundt om hele munden, på fingrespidserne og det i sådan en grad så selv vuggestuen aldrig har set lignene, men intet er der fundet og hun er selv glad nok.

Hun er så en frossenpind og har noget med stofskiftet så hun har fx. 3 lag tøj på hele tiden, men nogen årsag har man altså ikke fundet.

:-) Sisse

Anmeld

18. februar 2011

Kamulla

havde en veninde hvor det samme skete for hendes datter.. de tog til lægen og lægen hørte en mislyd på hjertet.. de kom til skanning og så der var hul i hjertet.. men det skulel være så lille det ville være noget hun ville vokse sig fra... har heller ikke hørt noget om det længe nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.