En der kender til det(blå læber)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.096 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

4kløver

Xenya er begyndt at få blå læber om morgen og så er det som om hun ryster.. Hun er ikke kold så hun fryser ikke... Skal til lægen med hende i morgen men tænkte at der måske var en der havde prøvet det.. Sætter lige et foto på(ved ikke lige hvor godt det kan ses) det er taget ca en halv time efter hun er stået op

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,det har Alexander også indimellem.Vi var faktisk ved lægen for et par uger siden pga. noget andet,og vi nævnte det.Han blev lyttet på,men der var ikke noget galt.Det er vist meget almindeligt når de fryser eller er syge.

Anmeld

17. februar 2011

Betteisen

Prøv at kig på hendes negle næste gang du oplever det med læberne.... Er det også galt der??

Anmeld

17. februar 2011

4kløver

Betteisen skriver:

Prøv at kig på hendes negle næste gang du oplever det med læberne.... Er det også galt der??

Det har jeg ikke lige lagt mærke til

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

Betteisen skriver:

det var også min tanke og hvordan er vejrtrækningen...

Anmeld

18. februar 2011

Betteisen

Tænker bare, at det også kan tænkes at neglene bliver en anelse blå, hvis læberne bliver det...Da min bette pige (på nu 8 mdr.) var spæd tog det lidt tid for hendes kredsløb at komme igang... hun var blålig på hænder fødder og neglene...

Der er dog ingen der siger noget behøver at være galt... men kig neglene næste gang og fortæl lægen hvad du ser.

Anmeld

18. februar 2011

4kløver

twinboys skriver:

det var også min tanke og hvordan er vejrtrækningen...

Hun havde alarm på som lille. Men da hun var ca 1år stoppede vi med det da lægen ikke fandt ud af hvad det var.. og det var stoppet.. Hun havde det som om hun sit mundvand i den galehals og så skulle vi ryste hende lidt og så var hun med igen

Anmeld

18. februar 2011

twinboys

4kløver skriver:

Hun havde alarm på som lille. Men da hun var ca 1år stoppede vi med det da lægen ikke fandt ud af hvad det var.. og det var stoppet.. Hun havde det som om hun sit mundvand i den galehals og så skulle vi ryste hende lidt og så var hun med igen

underligt... håber i finder et svar

Anmeld

18. februar 2011

4kløver

Pernilleh skriver:

Ja,det har Alexander også indimellem.Vi var faktisk ved lægen for et par uger siden pga. noget andet,og vi nævnte det.Han blev lyttet på,men der var ikke noget galt.Det er vist meget almindeligt når de fryser eller er syge.

Men hun er frisk som en sild Det var også min første tanke at hun var ved at blive syg

Anmeld

18. februar 2011

4kløver

twinboys skriver:

underligt... håber i finder et svar

Ja.. den står også på lægen i morgen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.