Ja, det synes jeg... det er ikke i form af shopping og karbade, på trods af at jeg elsker shopping og karbade (men vi har hverken penge eller kar, så det giver sig selv ;) )
Jeg bruger en del tid på at have et job og tage en uddannelse som er med til at give mig så meget positiv energi, som jeg bl.a. bruger på Simon de timer vi har sammen hver dag. Jeg kunne godt ønske mig flere timer sammen nogle gange, men så ville jeg skulle droppe enten job eller uddannelsen, og så ville jeg slet ikke være lige så glad :)
Derudover prøver jeg at huske at se mine veninder, men det er det sværeste, synes jeg. Vi er nogle stykker fra en tidligere læsegruppe der ses fast en gang om måneden og spiser sammen og snakker, snakker, snakker - og det er bare hyggeligt.
Når jeg er hjemme hos mine forældre (som bor aaaalt for langt væk), så tager jeg også laaaange bade i deres kar, mens bedste og Simon har kvalitid sammen. Og bagefter tager vi på shopping og bruger bedstes penge på tøj til Simon og mor. Det er en win-win situation :D
Savner en god tur i byen. Men når jeg er væk på arbejde op til 10 timer om dagen hver dag, og samtidig læser overbygning, så er weekenden lidt helliget til Simon. Så dur det ikke med tømmermænd...
Anmeld