husker du dig selv..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: for du hygge om dig selv..?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.367 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. september 2008

moniquesmor

hej søde piger.. tænket lidt på om i husker jer selv.. fx med af forklæde sig med et langt bad, fod bad, hyggetur bare med veninden. og bare for en gang skyld bruger en masse tid på dig selv.. jeg gør ikke.. før i tiden elsket jeg af bruge søndagen med veninden eller bare hver der hjemme med en god film og en masse cram i hovede og føden i vand..:D men efter lille pigen er kommet for jeg det aldrig gjort:'( nogle der nogle gode ide til af huske sig selv..? og hvordan hygger i om jer selv og kun dig..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

twinboys

Ikke så tit... Mine drenge kommer i første række, men jeg skal til at være bedre til at tænke på mig selv også...

Majbritt som godt kunne bruge 4 timer mere i døgnet..:)

Anmeld

30. september 2008

MorCamilla

Mikkel kommer i første række her, men jeg husker også mig selv... Jeg har måske også lidt nemmere ved det, i det at jeg er hjemmegående og Mikkel er i dagpleje 5 timer om dagen..
Jeg har også aftenerne for mig selv når Mikkel er puttet, i det vi (Mikkel og jeg) er alene hjemme fra mandag til torsdag aften/fredag formiddag)

Jeg forkæler mig selv med en go bog eller en go film når Mikkel er lagt i seng om aftenen. Eller bruger lang tid på at gå i bad eller ligge make up.. Shopper med veninderne (eller for mig selv) osv osv...

Jeg slsker at bruge tid sammen med Mikkel men nyder også min "alene" tid...

Knus fra Camilla.

Anmeld

30. september 2008

Pia.

Ja det gør jeg bestemt... og det er jeg blevet rigtig god til... Selvfølgelig kommer mine børn først, men jeg er god til at gøre noget for mig selv... en gang om ugen tager jeg til kage-hygge-aften med et par veninder, min mor og min søster.
En gang om mdr. tager jeg ud (i byen) og hygger med mine veninder/venner og overnatter gerne oppe ved mine forældre og bliver der forkælet med dejlig morgenmad m.m :)...
Tager også ud og handler alene til mig selv (ender dog gerne med jeg kommer hjem med mere til børnene) men det er for mig også noget jeg nyder at bruge tid på og bare være mig... måske tage en ven eller veninde med og spise frokost/aftensmad sammen.

Så ja jeg er god til at gøre ting for mig selv... ved nemlig hvad der sker hvis jeg ikke gør det, så løber jeg surt i det hele...

Knus Pia...

Anmeld

30. september 2008

Mette+Mathias

Egentlig troede jeg ikke at jeg gjorde, men det gør jeg jo alligevel. 1 gang om måneden er jeg i "tøseklub", - det harjeg gjort de sidste 13 år, og 1 gang hvert andet/hvert tredje år (nu er det dog 4-5 år siden) tager vi på tur, - vi skal til London til november (savner allerede Mathias :() Når Mathias sover hygger jeg mig foran pc'en eller læser, og DET er hygge. Til gengæld går jeg kun i byen hvis nogen holder fødselsdag eller lignende, - jeg giiiider simpelthen ikke.

Anmeld

30. september 2008

Honningblomst

Ja, det gør jeg...bare det at jeg læser er luksus for mig og med til at give mit liv indhold og mig selv en masse god energi...at jeg dagligt cykler en tur er også min egen lille luksus og når jeg endelig har en dag alene, så nyder jeg at gøre rent med høj musik, læse en bog og slutte dagen med en tur i byen med veninderne.
Så ja, jeg synes jeg sørger for at forkæle mig selv rigtig meget...
Knus..

Anmeld

30. september 2008

Miamaja

Jeg synes helt bestemt at tage sig af sig selv hænger også sammen med at tage sig af sit barn - det følges ad. for hvis man ikke tager af sig selv så mærker ens barn det også. når du forkæler dig selv og ser lækker ud, så smiler du også mere og har det bedre, og det kan den lille skam godt mærke, og det er rart når mor er glad og ser dejlig ud:D

meeen har da godt lagt mærke til at når jeg tager i byen ligesiden jeg har fået den lille med det formål og købe tøj til mig selv, ender jeg næsten altid med at komme hjem med noget til guldklumpen:P

Anmeld

30. september 2008

eliasogmor

desværre det gør jeg nok ikke..jo hvis de 5 min i badet tæller.....

Anmeld

30. september 2008

A.

nej ikke rigtigt det er næsten umuligt at gøre det...men jeg klager ikke kan stadigvæk ta´langbad;) men bruge masse tid på mig selv :-o:-odet kan jeg ikke..

Anmeld

30. september 2008

fam.4xc

elsker weekender får der står den på lange bade med I-poden på badeværelset ;)
Men ellers så synes jeg ik at det er noget jeg savner, jeg vælger selv at bruge alt min tid med min familie og har ik behov for som sådan at komme ud og gi den gas uden dem :P
Vi har en pige klub og en mandeklub i familien og det er der vi gør ting hver for sig med mindre der lige er noget med vores jobs :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.