navnet til prinssessen.. plus valde osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

grinbidderen

Tak for jeres søde svar.. Jeg hælder osse mest til vera viola men manden syntes det ville være bedst at det blev vera sol Klausen da vi så har samme bokstaver til børnene.. Valdemar Sebastian Klausen og vera sol Klausen. Men begge mellemnavne er super søde.. Er jo faldet for sol navnet efter trines datter men ved ik.. Ja og det med min mor det er bare det at jeg faktisk ikke har nogen som jeg kan snakke med om min mor el jo de kan høre på mig men heller ik mere da de ikke kender hende og mine søskende der har min søster sin familie og snakke med og min bror vil ikke rigtig snakke om det så jeg står helt alene med smerten og samtidig med jeg er gravid og har mand og barn at være der for det er sgu hårdt at gå bag en fasade når valde er i nærheden... Lægen vil ikke hjælpe mig og godt nok har jeg en åben indlæggelse på sygehuset igennem min jordmor/ graviditet som jeg kan bruge hvis jeg syntes det hele er noget lort hvor jeg så ville få tilbudt spykolog.. Men igen kan bare ikke tillade mig at tage væk fra Valdemar igen... Er bange for han så endnu mere vil afstraffe mig og det kan jeg ik tage på mine skulder mens dette står på lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

anna-jonas

Så har vi 2 Vera'er herinde...................................SÅ FINT.

Det er helt almindligt, at de små har forskellige favoritter i perioder.........................så tag den med ro, og nyd at han vil sin far, og at du derfor får lidt fred og ro. Det kan sagtens ske, at han om 1 måned, hænger i dine skørter, og slet ikke vil andre end dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.