navnet til prinssessen.. plus valde osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

grinbidderen

Så har vi fundet 2 navne til vores skønne prinssesse...

manden ville gerne have navnet vera og det havede jeg på min liste over pige navne så det skal være hendes fornavn. MEN vi er lidt i tvivl om mellemnavnet da vi først ville have navnet viola også mit efternavn til hende som er nielsen. men så kom vi til at snakke om at vi kunne finde et mellem navn med s for så hedder begge vores børn noget med v s k. K  ER Lasses efternavn klausen..

så enten skal hun hedde Vera sol klausen eller vera viola nielsen ...

Valdemar går og snakker om sin lille søster vera og blir sur hvis der er nogen som siger hun skal hedde noget andet hvor han så råber nej VERA... så sødt..

...............................................................................................

Ja også det dårlige det er at jeg tror desværre at det virkelig gik op for mig i dag at jeg ikke har min mor mere så har bare gået rundt og grædt hele dagen og været i rigtig dårligt humør og syntes ikke rigtig jeg orker hverdagen/livet lige pt..

...........

Valdemar afstraffer mig i øjeblikket han vil kun sin far når han er ked af det og jeg må ikke være ved ham, han sov inden ved os i nat da han vågnede med maridt 4 gange inden i egen seng indtil lasse tog ham ind til os, da han så vågnede imorges og så hans far ikke var i sengen, (han var på job) så begyndte han at skrige far, far min far osv osv og slog mig når jeg prøvede at trøste ham, så til sidst blev jeg så sur at han blev lagt ind i sin seng og kunne skrige/græde færdig 10 min efter går jeg ind og han siger så ind til mor og sove, så var han den søde dreng igen, men nøj hvor er det bare hårdt når man tænker på det er mig som gør mest med ham mig der er mest alene med ham mig han får lov til at opføre sig lidt mere strid end når far er der, men alligevel mig der blir straffet..

sorry det kange indlæg havde lige behov..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Rosa

Pyha, det må være rigtig hårdt, jeg kan sagtens følge din frustration over uretfærdigheden... Jeg håber den fase snart er overstået, med mareridt og det hele...

Og så vil jeg lige sige at jeg synes Vera Viola Klausen er et SMUKT navn!!! Det lyder som en både smuk og KLOG pige 

Kh

Rosa

Anmeld

17. februar 2011

ooo

Jeg synes også at Vera Viola er et vildt flot navn. Det klinger rigtig godt.

Jeg håber at Valdemar snart kommer over sin "far-fase", for det må da være hårdt at opleve som mor.

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

helt sikkert vera viola, er helt vild med det.. Det er så fint og så hedder min farmor viola.. Så det ligger tæt på hjertet

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Hvor er det da også bare trist alt det med din mor Det tager jo tid at komme over den slags. Det gik også først op for mig, længe efter Anikas død, at hun rent faktisk VAR væk! Og ikke kom igen!
Og når den "virkelighed" rammer en gør det altså bare ondt!!!

_______

Vera Viola er et super fint navn!!!

_______

Liva har også haft en periode, muligvis da hun var på Valdes alder, hvor det kun var far der duede... og ja det er faktisk lidt hårdt, for som mor føler man jo at man gør så mange ting, alt det gode, for sit barn,.... og så vil de kun far!!!
Men det skal nok blive bedre igen

Anmeld

18. februar 2011

TbCp

Hvor er det da også bare trist alt det med din mor Det tager jo tid at komme over den slags. Det gik også først op for mig, længe efter Anikas død, at hun rent faktisk VAR væk! Og ikke kom igen!
Og når den "virkelighed" rammer en gør det altså bare ondt!!!

_______

Vera Viola er et super fint navn!!!

_______

Liva har også haft en periode, muligvis da hun var på Valdes alder, hvor det kun var far der duede... og ja det er faktisk lidt hårdt, for som mor føler man jo at man gør så mange ting, alt det gode, for sit barn,.... og så vil de kun far!!!
Men det skal nok blive bedre igen

Anmeld

18. februar 2011

Lilac

Vera Viola er super flot! 

Det må være frygtelig hårdt, at miste en forældre alt for tidligt - je håber du har støtte i din familie 

Anmeld

18. februar 2011

Jules

Ihhhh.... Hvor smukt altså... Så går tøjet fra Vera til Vera 

Og hvis vi får en efternøler som er en pige skal hun hedde Viola...Hihi.

Kan nikke genkendene til hvor svært det er at miste og undvære sin mor Livet er så uretfærdigt til tider...

Anmeld

18. februar 2011

lion

Jeg synes Vera Viola er et vild smukt navn.

Far fasen har alle børn, men sjov er den ikke for os mødre. Herhjemme vilel jeg ønske Cassandra nogen gange vilel sin far noget mere, det er altid MOR.

Det er snart 6 mdr siden min egen mor døde, og jeg ved godt hun ikke kommer tilbage, men jeg tror bare ikk jeg har FORSTÅET det endnu. Men let er det bare ikke.

Undskyld jeg ikke har skrevet til dig endnu, men der sker lidt meget herhjemme for tiden.

Anmeld

18. februar 2011

Ni-ko-li-ne

uh, det må være hårdt at have det som du har det nu! jeg håber du kommer gennem de svære stunder!

Vera Viola er altså flot! og det er der da ikke ret mange der hedder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.