Så har vi fundet 2 navne til vores skønne prinssesse...
manden ville gerne have navnet vera og det havede jeg på min liste over pige navne så det skal være hendes fornavn. MEN vi er lidt i tvivl om mellemnavnet da vi først ville have navnet viola også mit efternavn til hende som er nielsen. men så kom vi til at snakke om at vi kunne finde et mellem navn med s for så hedder begge vores børn noget med v s k. K ER Lasses efternavn klausen..
så enten skal hun hedde Vera sol klausen eller vera viola nielsen ...
Valdemar går og snakker om sin lille søster vera og blir sur hvis der er nogen som siger hun skal hedde noget andet hvor han så råber nej VERA... så sødt..
...............................................................................................
Ja også det dårlige det er at jeg tror desværre at det virkelig gik op for mig i dag at jeg ikke har min mor mere så har bare gået rundt og grædt hele dagen og været i rigtig dårligt humør og syntes ikke rigtig jeg orker hverdagen/livet lige pt..
...........
Valdemar afstraffer mig i øjeblikket han vil kun sin far når han er ked af det og jeg må ikke være ved ham, han sov inden ved os i nat da han vågnede med maridt 4 gange inden i egen seng indtil lasse tog ham ind til os, da han så vågnede imorges og så hans far ikke var i sengen, (han var på job) så begyndte han at skrige far, far min far osv osv og slog mig når jeg prøvede at trøste ham, så til sidst blev jeg så sur at han blev lagt ind i sin seng og kunne skrige/græde færdig 10 min efter går jeg ind og han siger så ind til mor og sove, så var han den søde dreng igen, men nøj hvor er det bare hårdt når man tænker på det er mig som gør mest med ham mig der er mest alene med ham mig han får lov til at opføre sig lidt mere strid end når far er der, men alligevel mig der blir straffet..
sorry det kange indlæg havde lige behov..
Anmeld