fuck en overraskelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Maalene

Sikke nogle skønne forældre du har dig - og stooort tillykke med den lille spire og det nye kommende hus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

DLM

tillykke med spiren

sikke nogle dejlige forældre du har

Anmeld

17. februar 2011

N&J

Anonym skriver:

Jeg fandt for nyligt ud af at jeg var gravid, og tænkte først årh nej hvordan skal det hænge sammen, men er rigtig glad for at jeg skal have en bette

Er desværre ikke sammen med faren mere, så skulle finde noget andet at bo i, men hvordan skulle jeg få det til at hænge sammen?

Skal til at i lære, så en lav løn, så jeg ville flytte hjem til mine forældre i nogle måneder, så jeg kunne spare sammen til når den lille kommer. De virkede ikke så glad for det, så jeg sagde i kan tænke over det.

Så ringer de her til aften og siger, vi finder en anden løsning. Jeg tænkte årh nej de vil lade mig bo på gaden. (de har altid virket som om de ikke vil hjælpe mig, jeg må klare mig selv nu når jeg kunne flytte, da jeg var 17)

MEN så siger min far: vi har kigget på et hus og det vil vi enlig gerne købe, så du kan leje det og du kan få en god start med den lille. troede de lavede grin med mig. vidste ikke om jeg skulle være glad eller tude eller noget så har gået i en time og grinet og tudet og danset med katten. ER SÅ GLAD!!  Havde bare lige brug for at dele min glæde, har lyst til at råbe til hele verden at mit liv er redet.  

hvor er det da en fantastisk dejlig ting dine forældre gør for dig og din lille baby.. en dejlig nyhed.. håber da det er i nærheden af dem, så de rigtig kan komme på besøg og hjælpe og hygge med den lille..  

Anmeld

17. februar 2011

Kruse90

hvor er det fantastisk
Tillykke med det, det er da rigtig sødt gjort

Anmeld

17. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg fandt for nyligt ud af at jeg var gravid, og tænkte først årh nej hvordan skal det hænge sammen, men er rigtig glad for at jeg skal have en bette

Er desværre ikke sammen med faren mere, så skulle finde noget andet at bo i, men hvordan skulle jeg få det til at hænge sammen?

Skal til at i lære, så en lav løn, så jeg ville flytte hjem til mine forældre i nogle måneder, så jeg kunne spare sammen til når den lille kommer. De virkede ikke så glad for det, så jeg sagde i kan tænke over det.

Så ringer de her til aften og siger, vi finder en anden løsning. Jeg tænkte årh nej de vil lade mig bo på gaden. (de har altid virket som om de ikke vil hjælpe mig, jeg må klare mig selv nu når jeg kunne flytte, da jeg var 17)

MEN så siger min far: vi har kigget på et hus og det vil vi enlig gerne købe, så du kan leje det og du kan få en god start med den lille. troede de lavede grin med mig. vidste ikke om jeg skulle være glad eller tude eller noget så har gået i en time og grinet og tudet og danset med katten. ER SÅ GLAD!!  Havde bare lige brug for at dele min glæde, har lyst til at råbe til hele verden at mit liv er redet.  

Åhrrr..der fik du godt nok tårerne op i gamle Sussie's øjne.
Sikke da nogle vidunderlige forældre du har.
Jeg håber at du virkeligt...VIRKELIGT...altid vil huske hvad de gør for dig her
Og det siger jo alt om deres kærlighed og omsorg for dig.
Så behøver man ikke så mange flere ord.
Husk at holde om dem begge næste gang du ser dem, se dem dybt i øjnene og fortæl dem, at du elsker dem.
Held og lykke med dit nye liv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

ja det er ikke så langt endnu vil dog tage mig 50 min i bus men de har jo bil og der er veje ude bag byerne så vil ikke tage lang tid det er vidunderligt  

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

det skal jeg nok huske Sussi! er så glad for at vide de stadig er der det hjælper rigtig meget på det hele. og sidder og tænker hvordan jeg nogensinde vil kunne takke dem ordentligt. specielt fordi de har gjort så meget for mig  

Anmeld

17. februar 2011

Darling<3

Anonym skriver:

det skal jeg nok huske Sussi! er så glad for at vide de stadig er der det hjælper rigtig meget på det hele. og sidder og tænker hvordan jeg nogensinde vil kunne takke dem ordentligt. specielt fordi de har gjort så meget for mig  

Jeg vil også gerne låne din far Bare som en trejde far

Stort tillykke med den lille spire, og tillykke med huset <3

Anmeld

17. februar 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

T I L L Y K K E

Anmeld

17. februar 2011

N&J

Anonym skriver:

ja det er ikke så langt endnu vil dog tage mig 50 min i bus men de har jo bil og der er veje ude bag byerne så vil ikke tage lang tid det er vidunderligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.