fuck en overraskelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg fandt for nyligt ud af at jeg var gravid, og tænkte først årh nej hvordan skal det hænge sammen, men er rigtig glad for at jeg skal have en bette

Er desværre ikke sammen med faren mere, så skulle finde noget andet at bo i, men hvordan skulle jeg få det til at hænge sammen?

Skal til at i lære, så en lav løn, så jeg ville flytte hjem til mine forældre i nogle måneder, så jeg kunne spare sammen til når den lille kommer. De virkede ikke så glad for det, så jeg sagde i kan tænke over det.

Så ringer de her til aften og siger, vi finder en anden løsning. Jeg tænkte årh nej de vil lade mig bo på gaden. (de har altid virket som om de ikke vil hjælpe mig, jeg må klare mig selv nu når jeg kunne flytte, da jeg var 17)

MEN så siger min far: vi har kigget på et hus og det vil vi enlig gerne købe, så du kan leje det og du kan få en god start med den lille. troede de lavede grin med mig. vidste ikke om jeg skulle være glad eller tude eller noget så har gået i en time og grinet og tudet og danset med katten. ER SÅ GLAD!!  Havde bare lige brug for at dele min glæde, har lyst til at råbe til hele verden at mit liv er redet.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Dot D

Tillykke med graviditeten, og dejligt at din familie vil hjælpe dig, selvom du ikke troede det

Anmeld

17. februar 2011

mth1987

Tillykke med det. Det da vildt lækkert

Anmeld

17. februar 2011

M.O.A.R.

Tillykke med den lille spire

Og sikke nogle fantastiske forældre du har!

Anmeld

17. februar 2011

BellaCiinea

Tillykke med graviditeten og åh gud hvor er det da bare for fedt!! 

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg er bare så lykkelig havde bare aldrig troet det. min far sagde jo abort som det første, men ja han elsker børn og ved at han kun ønsker det bedste for hans lille barnebarn selvom forældre kan være så træls er de godt nok de bedste!

er så LYKKELIG! 

Anmeld

17. februar 2011

eElak

Hvor er det fantastisk - tillykke!! 

Må jeg låne din far ldit?? 

Anmeld

17. februar 2011

*Sofie*

Sikke nogle skønne forældre du har!
Held og lykke med det hele.

Anmeld

17. februar 2011

wamse

Tillykke med graviditeten og boligen

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

hahah nej vil gerne beholde ham når han nu for en gangs skyld er sød mod mig. oplever aldrig rigtige det vilde fra ham, han kan ikke vise kærlighed. kun når det er helt galt. som da jeg flyttede hjemme fra første gang den var lige et flyt fra aalborg til herning. hår aldrig set ham græde men der gjorde han og sagde at jeg virkelig skulle passe på mig selv. og siden han har fundte ud af jeg var gravid har han været tavs til da jeg blev kørt hjem i morges, der var han der igen og ville gøre alt for at jeg kunne få det til at hænge sammen. han er virkelig den bedste når det gælder! :'D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.