Jeg fandt for nyligt ud af at jeg var gravid, og tænkte først årh nej hvordan skal det hænge sammen, men er rigtig glad for at jeg skal have en bette 
Er desværre ikke sammen med faren mere, så skulle finde noget andet at bo i, men hvordan skulle jeg få det til at hænge sammen?
Skal til at i lære, så en lav løn, så jeg ville flytte hjem til mine forældre i nogle måneder, så jeg kunne spare sammen til når den lille kommer. De virkede ikke så glad for det, så jeg sagde i kan tænke over det.
Så ringer de her til aften og siger, vi finder en anden løsning. Jeg tænkte årh nej de vil lade mig bo på gaden. (de har altid virket som om de ikke vil hjælpe mig, jeg må klare mig selv nu når jeg kunne flytte, da jeg var 17)
MEN så siger min far: vi har kigget på et hus og det vil vi enlig gerne købe, så du kan leje det og du kan få en god start med den lille. troede de lavede grin med mig. vidste ikke om jeg skulle være glad eller tude eller noget så har gået i en time og grinet og tudet og danset med katten. ER SÅ GLAD!!
Havde bare lige brug for at dele min glæde, har lyst til at råbe til hele verden at mit liv er redet.
Anmeld